וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קאמבק ענק לנבארו וברצלונה, שניצחה 63:69 בקאזאן

לה בומבה קלע 11 נקודות בשש הדקות האחרונות והוביל את הקטאלנים לריצת 5:22 בסיום כדי לרשום קאמבק אחרי פיגור 58:44. דולמן היה נהדר עם 23 נקודות. פנרבחצ'ה ניצחה בקושי 66:67 את באמברג

חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה. GettyImages
איזה כוכב. נבארו/GettyImages

המחזור הראשון של היורוליג נמשך הערב (שישי) עם ארבעה משחקים מסקרנים. אחרי היעדרות של שנה, קאזאן חוזרת למפעל אבל בפתיחה היא הפסידה 69:63 כואב מאוד לברצלונה. סגנית אלופת היורוליג פנרבחצ'ה נזקקה ללא מעט מזל כדי לנצח 66:67 דחוק מאוד בבית את באמברג הגרמנית.

פנאתינייקוס ניצחה 76:84 את ז'לגיריס קובנה של שאראס ובאסקוניה ויטוריה עשתה את זה עם 84:85 דרמטי נגד אנאדולו אפס.

בוגדאן בוגדאנוביץ' שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
בוגדאנוביץ' ופנרבחצ'ה עם ניצחון דחוק וקשה/GettyImages

קאזאן - ברצלונה 69:63

קווינו קולום קלע שתי נקודות לזכות המארחת כשעל השעון נותרו 6:29 דקות לסיום המשחק. הסל הזה נתן לקאזאן יתרון 44:58 והיה נראה שהמשחק בדרך לגארבג' טיים עד הסיום. לחואן קרלוס נבארו היה נראה מעט אחרת. לה בומבה, שקלע עד אז שתי נקודות בלבד, הגיב מיד עם שלשה וסיים את המשחק עם 13 נקודות בסך הכול ו-11 בשש הדקות האחרונות. נבארו הוביל את בארסה לריצת 5:22 ולניצחון במשחק שהיה נראה אבוד מבחינתם כשטייריס רייס רושם הופעה איומה עם 5 נקודות ובאחוזים מחרידים (2/15), אבל גם עם 9 אסיסטים חשובים מאוד ו-3 חטיפות. ג'סטין דולמן היה פנטסטי עם 23 נקודות ו-5 ריבאונדים, אנטה טומיץ' הוסיף 13 נקודות ו-9 ריבאונדים. מי שבלט אצל הרוסים היה לטאביוס וויליאמס עם 12 נקודות ו-15 ריבאונדים, קית' לנגפורד קלע 14 והוסיף 5 אסיסטים, אנטון פונקרשוב קלע 10 והוסיף 6 אסיסטים.

פנרבחצ'ה - באמברג 66:67

כמו בעונה שעברה, גם העונה נראה שהקבוצה הגרמנית תהיה כזו שממררת לגדולות של היורוליג את החיים. הפעם באמברג הצליחה למתוח את סגנית אלופת היורוליג במשך 40 דקות, מההתחלה וממש עד השנייה האחרונה, אבל בסופו של דבר הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' ניצחה בנקודה הפרש בתום התקפה אחרונה מבולבלת מאוד של האורחת כשבסופה ניקולו מלי החטיא זריקה בלתי אפשרית.

מי שהוביל את פנרבחצ'ה היה בוגדן בוגדנוביץ' הכישרוני עם 18 נקודות (6/9 מהשדה), כשפרו אנטיץ', אפקה אודו (7 ריבאונדים) ויאן וסלי (6 ריבאונדים) קולעים 10 נקודות כל אחד. בובי דיקסון סיים עם 8 נקודות ולואיג'י דאטומה קלע רק 7 נקודות ביום קליעה חלש (2/9 מהשדה). את הגרמנים הוביל דאריוס מילר עם 17 נקודות, ניקוס זיסיס הוותיק קלע 11 והוסיף 5 אסיסטים וניקולו מלי סיים עם 5 נקודות בלבד, אבל עם 12 ריבאונדים ושתי חסימות. דניאל תייס קלע 8 וקלט 5 ריבאונדים, אבל סיפק מהלך לפנתאון כשחסם מאחור את יאן וסלי לקראת תום המשחק. זה לא הספיק לבאמברג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ניק קלאת'ס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
סימנו וי על משחק הפתיחה. ניק קלאתס/GettyImages

פנאתינייקוס - ז'לגיריס קובנה 76:84

היוונים לא הרשימו במיוחד והתקשו מאוד לברוח לקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס, אבל בסופו של דבר השיגו ניצחון בפתיחת העונה. ניקוס פפאס בלט אצל היוונים עם 19 נקודות (5/7 מהשדה), כריס סינגלטון (7 ריבאונדים) וניק קלאתס הוסיפו 13 כל אחד ויאניס בורוסיס סיים עם 11 נקודות ו-6 ריבאונדים. את הליטאים הוביל ברוק מוטום עם 19 נקודות ו-5 ריבאונדים כשפאוליוס ינקונאס קולע 13 וקולט 8 ריבאונדים. פאו יכולה לסכם לילה ראשון בלי דימיטריס דיאמנטידיס האגדי ביורוליג באופן די מוצלח.

באסקוניה ויטוריה - אנדולו אפס 84:85

הבאסקים עם ניצחון בתום משחק דרמטי מאוד ולאחר הופעת בכורה אדירה של אנדראה ברניאני ביורוליג עם הקבוצה. האיטלקי בן ה-30 צלף 26 נקודות (8/11 לשתיים, 2/3 לשלוש) והוסיף 4 ריבאונדים ב-25:08 דקות בהן שיחק והוביל את קבוצתו לניצחון ביתי יקר. טורניק שנגאליה קלע 16, כולל אחת משתי זריקות עונשין שהכריעה את המשחק בסופו של דבר. לכך הוא גם הוסיף 9 ריבאונדים. יוהאנס פויגטמן הגרמני קלע 12 והוסיף 8 ריבאונדים. אצל הטורקים בלט דריק בראון עם 16 נקודות, צדי עוסמאן וברייס קוטון הוסיף 13 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully