וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: אביעד בורלא חתם עד תום העונה

הקשר, ששוחרר מבני יהודה לפני סיום חלון ההעברות, הצטרף לקבוצה מהלאומית כשחקן חופשי. בפתח תקוה יעבירו את חוזהו בבקרה בימים הקרובים כדי שיוכל לשחק מול מכבי שעריים

שחקן בני יהודה, אביעד בורלא. ברני ארדוב
חיזוק למלאבסים. בורלא/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה מנצלת את פגרת הנבחרות והשזרוע כדי לחזק את הסגל שלה, והיום (שישי) הודיעה על החתמתו של הקשר אביעד בורלא, ששוחרר מבני יהודה לפני סגירת חלון ההעברות בחודש שעבר ולכן רשאי להצטרף כשחקן חופשי. בורלא חתם עד תום העונה וחוזהו יועבר בבקרת התקציבים בימים הקרובים, כדי שיעמוד לרשות המאמן אסף נמני במשחק הליגה מול מכבי שעריים ביום שישי הבא.

בורלא בן ה-23 הצטרף בגיל 14 למחלקת הנוער של בני יהודה וערך את הופעת הבכורה בבוגרים של הקבוצה משכונת התקווה בעונת 2013/14, שהסתיימה בירידה ללאומית. בורלא היה שחקן הרכב בעונת החזרה לליגת העל והמשיך בהרכב גם בפתיחת 2015/16, לעתים אף כמגן ימני, אך במעמדו חל פיחות בעקבות הפרידה מהמאמן יוסי אבוקסיס ובינואר הוא יצא להשאלה במכבי נתניה, שנשרה לליגת המשנה.

כעת בורלא חוזר ללאומית וינסה לסייע להפועל פתח תקוה, שהחתימה לאחרונה גם את המגן הוותיק יואב זיו ומחפשת ניצחון ראשון אחרי שפתחה את העונה בלאומית עם ארבע תוצאות תיקו ושני הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully