וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי חברות הימורים גדולות השעו את ההימור על פיטוריו של קונטה

אחרי שרבים הימרו על כך שמאמן צ'לסי יהיה המפוטר הבא בפרמיירליג ירדו יחסי ההימור משמעותית וגרמו לחברות להפסיק את הפעילות. למרות חרושת השמועות, על פי הדיווחים האיטלקי לא יפוטר

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
מוזר. קונטה/רויטרס

צ'לסי הכריזה היום (חמישי) על הסכם ענק עם חברת ההלבשה 'נייקי', שייכנס לתוקף החל מהעונה הבאה בתום ההסכם הנוכחי שיש לבלוז עם 'אדידס'. שיתוף הפעולה עם החברה הגרמנית היה אמור להימשך שש שנים נוספות, אך הצדדים הגיעו לסיכום על פירוק החבילה, ו'נייקי' תשלם ללונדונים 900 מיליון ליש"ט על פני 15 שנים (60 מיליון לעונה), פי שניים משווי ההסכם עם 'אדידס'. זהו ההסכם היקר ביותר בתולדות צ'לסי והשני בגובהו בליגה האנגלית (מנצ'סטר יונייטד מקבלת החל מהעונה 75 מיליון ליש"ט כחלק מההסכם עם 'אדידס').

מנהלת צ'לסי מרינה גרנובסקיה: "זוהי עסקה מרגשת וחשובה עבור המועדון. כמו צ'לסי, 'נייקי' ידועה ברחבי העולם בזכות הצטיינותה והחדשנות שלה, ואנחנו מצפים לעבודה המשותפת שבוודאי תהיה מוצלחת. אנחנו מאמינים ש'נייקי' תוכל לתמוך בצמיחה שלנו ולכניסה לשווקים חדשים ולעזור לנו לשמור על מקומנו בטופ הכדורגל העולמי".

נשיא 'נייקי' טרבור אדוארדס: "צ'לסי הוא מועדון על עם מסורת כשיקה ואוהדים תומכים ברחבי הגלובוס. השותפות עם צ'לסי מחזקת את העמדה השולטת שלנו בכדורגל. אנחנו נרגש לעזור ולשרת את השחקנים והאוהדים עם העיצוב והחדשנות של 'נייקי'".

צ'לסי הייתה לא מרוצה לאורך תקופה ארוכה בשל העדפתה של 'אדידס' להתמקד במנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, באיירן מינכן ויובנטוס על פניה, ובחרה להפרד ממנה במאי האחרון. כעת, עם הסכומים האדירים שייכנסו לתמונת המועדון, ההפסד הכספי בסך 40 מיליון ליש"ט בשל הכשלון להעפיל לאירופה העונה לא נראה נורא.

עוד בנושא

ארסן ונגר: "התפקיד שלי הוא לא לבחור את המאמן הבא, אלא לאמן"
קאנטונה: "מנצ'סטר יונייטד יכולה לזכות באליפות, הקרב יהיה מול סיטי"

בנושא אחר, שתי חברות הימורים מובילות השעו את ההימור בנוגע לפיטורים אפשריים של אנטוניו קונטה. האיטלקי בן ה-47 הגיע מנבחרת איטליה בקיץ האחרון והוביל את הבלוז לפתיחת עונה בינונית ולמקום השביעי עם 13 נקודות משבעה מחזורים. יחסי ההימורים על פיטוריו ירדו מ-20 ל-1 ל-8 ל-1 בלבד לאחר שרבים בחרו להמר כי יהיה המפוטר הבא בפרמיירליג, עד שהחברות 'פאדי פאוור' ו'בטוויי' השעו את ההימורים בנושא ויצרו חרושת של שמועות.

למרות זאת, 'אינדיפנדנט' מדווח כי אין לשמועות כל בסיס וכי לצ'לסי ורומן אברמוביץ' אין כוונה להיפרד כרגע מקונטה. כאשר חברות הימורים בסגל הגודל הזה משעות הימור מסוים בדרך כלל מדובר בסימן כמעט ודאי שמשהו עומד לקרות, אך לפחות כרגע נראה שזהו לא המקרה.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully