וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "התפקיד שלי הוא לא לבחור את המאמן הבא, אלא לאמן"

מאמן ארסנל תקף: "אם ישאלו אותי לגבי מחליף, אענה. זה סיפור אהבה ביני לבין ארסנל, אסיר תודה ורוצה להישאר, אבל זה לא תלוי בי. אם אעזוב, אאמן במקום אחר". ביירין יישאר עד 2019

AP

בשנים האחרונות זוכה ארסן ונגר לביקורת קשה מצד אוהדי ארסנל והפרשנים. מאמן התותחנים מתקשה להיאבק על תואר האליפות באנגליה וגם במסגרת ליגת האלופות לא מצליח לספק את הסחורה עם עונה מאכזבת, שרודפת עונה מאכזבת אחרת. היום (חמישי) בחר ונגר, שחגג 20 שנה בתפקיד, לספר על התחושות שלו לגבי הביקורות הקשה נגדו.

עוד בנושא:

ברזיל מאוהבת, אירופה כבר בטירוף: גבריאל ז'סוס הפך ליורש של רונאלדו
קאנטונה: "מנצ'סטר יונייטד יכולה לזכות באליפות, הקרב יהיה מול סיטי"

מאמן ארסנל, ארסן ונגר. AP
היכן הוא יאמן בעתיד? ונגר/AP

"האחריות שלי מול ההנהלה והשחקנים היא לאמן ולנהל את הקבוצה ברמה המקצועית, לא לבחור את המאמן הבא של ארסנל. אם יבחרו לסיים את התפקיד שלי בסיום העונה, וישאלו את דעתי בנוגע למחליף - אענה רק להנהלה. אני קשור למועדון בצורה מיוחדת, זה סיפור אהבה מיוחד, אני אסיר תודה על התקופה שלי כאן. כל החלטה של ההנהלה תהיה מקובלת מצדי, אני רוצה להישאר אבל אכבד כל מה שיחליטו".

הצרפתי הוסיף: "אני מתקדם עם המועדון וסומך על הדרך שבה הוא מתנהל. אם אני מרגיש שאני לא עושה את הדברים בצורה טובה, ויסיימו את התפקיד שלי כאן אני אמשיך לאמן במקום אחר. אני לא חושב על הגיל או מה שעברתי כבר בקריירה, רק על ההמשך ומנסה לעשות את המיטב. אני לא האיש שמחליט אם אשאר המאמן של ארסנל, יש במועדון מקבלי החלטות. המצפון שלי נקי, עשיתי הכול לטובת ההצלחה של הקבוצה".

בתוך כך, הקטור ביירין קרוב לסיכום על חוזה חדש, שישאיר אותו בלונדון. התותחנים לא אהבו את הדיווחים אודות אפשרות לפיה המגן ישוב לברצלונה כבר בינואר הקרוב בתור מחליף לאלש וידאל הסורר, והגיעו לסיכום על שדרוג שכרו של הספרדי, שיחתום עד 2019. ביירין הפך לבורג מרכזי בתוכניות של התותחנים מאז שתפס את מקומו של מתיו דבושי המאכזב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן ארסנל, הקטור ביירין. GettyImages
נשאר בלונדון. ביירין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully