וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בית"ר ירושלים עוקבת אחרי מוטי ברשצקי

13.10.2016 / 18:03

לאחר שעירוני קרית שמונה ובני יהודה הביעו עניין בשחקן הכנף של הפועל רמת גן והנבחרת הצעירה, כעת גם בית"ר נכנסה לתמונה. הקבוצה נקנסה ב-10,000 שקל בעקבות התפרצות שני אוהדים לכר הדשא. אודל ערך אימון מלא, שכטר צפוי להיות כשיר למ.ס אשדוד

מוטי ברשצקי שחקן הפועל רמת גן מול אוהד סיידוף שוער הפועל קטמון. ברני ארדוב
מבוקש. ברשצקי בפעולה/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים עוקבים אחר שחקן הכנף של הפועל רמת גן והנבחרת הצעירה, מוטי ברשצקי, זאת לאחר שעירוני קרית שמונה, בני יהודה וקבוצות נוספות כבר הביעו בו עניין. בקבוצה מהבירה מתכוונים להמשיך את המעקב אחר ברשצקי, ורק אם יגלה יציבות בחודשים הבאים יפתחו עימו במשא ומתן במטרה לצרפו. בתוך כך, בית"ר נקנסה ב-10,000 שקל בעקבות התפרצות של שני אוהדים לכר הדשא לקראת סיום המשחק האחרון מול הפועל כפר סבא. בית הדין השאיר את העונש על תנאי של משחק ללא קהל ויפעיל אותו במידה שתהיה עבירה חוזרת.

הקבוצה חזרה להתאמן כאשר בשורות טובות מגיעות מכיוונו של ז'והאן אודל, שערך אימון מלא אחרי תקופה ארוכה. אודל עדיין לא כשיר ב-100 אחוז, ובבית"ר ירושלים לא ימהרו להחזירו להרכב במשחק מול מ.ס אשדוד כדי לא לסכנו. גם לידור כהן ייעדר וההערכה היא כי שמעון אבוחצירה יפתח לצידו של איתי שכטר. אריק סאבו, שחזר ממשחקיה של נבחרת סלובקיה נגד סלובניה וסקוטלנד, זכה למנוחה וערך אימון קל בצד. גם שכטר ערך אימון קל בשל רגישות בברך אך הוא צפוי להיות כשיר למשחק באשדוד.

המשא ומתן עם דוד קלטינס יחודש עם חזרת הבעלים אלי טביב מחו"ל. לקלטינס חוזה לעונה הקרובה ולעונה הבאה כאשר בבית"ר ירושלים הגישו לשחקן הצעה לשלוש שנים נוספות מעבר לחוזה הנוכחי עם הצעה לשדרוג השכר בשנתיים הקרובות. הצדדים אמורים לשבת עם חזרת טביב מחו"ל במטרה לסכם. אבי נמני אמור להיות זה שייצג את הקשר. גורם במועדון אמר: "כולם מחכים שזה ייפול כמו במקרה עם עומר אצילי אבל זה לא יקרה, שני הצדדים רוצים להמשיך את ההתקשרות וזה מה שיהיה".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: קורהוט והובאן ישובו לאימונים, תורג'מן וראדי עשויים לפתוח
עטאא ג'אבר שוחח עם רנה מולנסטיין: "ניתן לו לחזור לאט לאט"

שחקן בית"ר ירושלים ז'והאן אודל. ברני ארדוב
כשיר לאשדוד. אודל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully