וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קורהוט והובאן ישובו לאימונים, תורג'מן וראדי עשויים לפתוח

13.10.2016 / 12:34

המגן והקשר חזרו אחרונים מפגרת הנבחרות ולא צפויים לפתוח בהרכב מול מכבי פתח תקוה. ברדה לא צפוי להיכלל בסגל, שחקן בסגל האלופה סיפר לקראת שבת: "פער של שש נקודות מהמקום הראשון יהיה כבר משמעותי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מיהאי קורהוט ואובידיו הובאן יצטרפו היום (חמישי) לאימוני הפועל באר שבע. המשמעות היא כי יומיים לפני המשחק מול מכבי פתח תקוה יהנה ברק בכר מסגל כמעט מלא. קורהוט והובאן היו האחרונים ששבו מפגרת הנבחרות כאשר השאר כבר הספיקו לחזור ולהתאמן עם סגל האלופה. בכר עדיין לא תרגל הרכב לקראת המפגש מול המלאבסים, אולם השניים עשויים להישאר מחוץ להרכב בשל החזרה המאוחרת ולפנות מקום לבן תורג'מן ומהראן ראדי.

עוד בנושא:

למרות המשא ומתן: מכבי תל אביב ממשיכה לחזר אחר פלקושצ'נקו
עטאא ג'אבר שוחח עם רנה מולנסטיין: "ניתן לו לחזור לאט לאט"

קשר הפועל באר שבע אובידיו הובאן. ברני ארדוב
ינוח בשבת? הובאן/ברני ארדוב

גם אליניב ברדה, שעדיין לא שב לאימונים מלאים, לא צפוי להיכלל בסגל. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בבירת הנגב העדיפו להחזיר את הקפטן לפעילות בהדרגה כדי לא להחמיר את פציעתו. מוחמד גדיר, שמתאמן, עשוי להיכלל בסגל לקראת המחזור הבא מול עירוני קרית שמונה בעוד שבוע וחצי.

בשל העובדה כי האלופה כבר איבדה חמש נקודות העונה, בקבוצה סימנו את המפגש מול המלאבסים כקריטי. "זה משחק חשוב, כי פער של שש נקודות מהקום הראשון יהיה כבר משמעותי", סיפר שחקן בקבוצה, שהוסיף: "אחרי עומס אדיר הייתה לנו הפסקה וזה טוב. כולם חוזרים רעבים ורעננים, והם מבינים שלאף אחד אין מקום מובטח בהרכב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully