וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המשא ומתן: מכבי תל אביב ממשיכה לחזר אחר פלקושצ'נקו

13.10.2016 / 9:34

כץ החל במגעים עם הקשר כדי למנוע שמועות בעניין, אך סגנית האלופה שוב העבירה מסר בעניינו. במועדון מעריכים: פרט לדורה (ייעדר) ופלטהאוזן (בספק), כל הפצועים ישחקו מול הפועל תל אביב

ברני ארדוב

בהפועל חיפה אמורים לזמן בקרוב את הקשר מקסים פלקושצ'נקו לשיחה על עתידו, אולם כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ייתכן שבקרוב מאוד תוגש לשחקן הצעה ממקום אחר. מכבי תל אביב ממשיכה לחזר אחר הקשר ועקבה אחרי וגם במדי הנבחרת האולימפית, אך הוא נכנס כמחליף ורשם 13 דקות מול נבחרת אלבניה. במועדון טוענים כי הקשר יחתום בקרוב על חוזה חדש, אבל נראה כי אם תגיע הצעה יואב כץ לא יעמוד בדרכו של השחקן. אולם כבר החל משא ומתן בעיקר כדי למנוע שמועות בנוגע לעתידו.

עוד בנושא:

עטאא ג'אבר שוחח עם רנה מולנסטיין: "ניתן לו לחזור לאט לאט"

מקסים פלקושצ'נקו הפועל חיפה. ברני ארדוב
יישאר בכרמל? פלקושצ'נקו/ברני ארדוב

לאלי כהן יש לא מעט פצועים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב בשבת הבאה, אם כי במועדון טוענים שרובם יהיו כשירים עד המשחק. בנוסף ליוסי דורה, שפרק את הכתף במשחק האימון מול נשר, מהראן לאלה ושלומי ארבייטמן סובלים מרגישות בשריר הירך וגם פיליפ יאזביץ' לא נטל חלק באימון האחרון.

השוער פיט פלטהאוזן אמור לחזור בסוף השבוע מהולנד, שם עבר טיפולים כדי לטפל בפציעה שלו והוא עדיין בספק למשחק. חנן ממן שחלה יהיה כשיר, וכך גם דור מלול ואדילסון באייה, שזכו למנוחה, יהיה כשירים. אחרי הניצחון 2:1 על עירוני נשר, בשישי תקיים הקבוצה משחק אימון מול הפועל עפולה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully