וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטאא ג'אבר שוחח עם רנה מולנסטיין: "ניתן לו לחזור לאט לאט"

13.10.2016 / 9:31

מי שהיה קפטן האולימפית ונפצע עדיין לא קיבל דקות משחק העונה, במכבי חיפה טוענים: הוא חזר לסגל אך דיווח על כאבים חוזרים. עומרי גלזר צפוי לגור בחיפה בעקבות החלטת המועדון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קשר מכבי חיפה, עטאא ג'אבר, זומן בימים האחרונים לשיחה עם המאמן רנה מולנסטיין, זאת בעקבות המצב שנוצר בנוגע למעמדו. במועדון הבהירו כי השיחה הייתה טובה, והיא נועדה כדי לבחון את מצבו של השחקן שעדיין לא שותף העונה באף מסגרת. גורמים בצוות המקצועי טענו השבוע כי ג'אבר לא נכלל בסגל למרות שחזר מפציעה, זאת משום שהתלונן מספר פעמים על כאבים חוזרים. משחקו האחרון היה לפני כחמישה חודשים, מול הפועל תל אביב, ומאז הוא החמיץ את חצי הגמר וגמר הגביע. "לא יכול להיות שבמהלך העונה שעברה הוא היה קפטן האולימפית ופתאום לא ישחק. ניתן לו לחזור לאט לאט. מולנסטיין רוצה כמה שיותר שחקנים צעירים בסגל שלו", אמרו במועדון. ג'אבר זומן לסגל במשחק האחרון, כאחד מתוך 19 שחקנים. בסופו של דבר, ככל הנראה גם בגלל הפציעה, הוחלט שלא יישב על הספסל.

בעקבות הפרסום ביום שני, נראה כי ההחלטה של המועדון לפיה כל שחקן שיחתום על חוזה חדש יתגורר בחיפה מקובלת על רוב השחקנים. יחד עם זאת, ייתכן ומספר שחקנים, כמו אייל משומר למשל, יבקשו להישאר ולהתגורר באזור המרכז, במידה והחוזה שלהם יחודש כמובן. לאחר שיחה שנערכה איתו בנושא, נראה כי עומרי גלזר, המתגורר בתל אביב, יעבור כבר במהלך העונה לחיפה.

עוד בנושא:
במכבי חיפה החליטו: שחקנים שיחתמו על חוזה חדש יתחייבו לגור בחיפה
רפי אוסמו לשחקני מכבי חיפה: "תכבדו את המועדון ותפסיקו להדליף"

שחקן מכבי חיפה, עטאא ג'אבר. טל לוי
מחכה לדקות. עטאא ג'אבר/טל לוי

שביעות רצון מגוזלן: "החלוץ בכושר הטוב ביותר"

בנושא אחר: בחיפה מרוצים מאוד מכושר ההבקעה של שובל גוזלן במדי הנבחרת הצעירה, כשגם נטע לביא ואעיד חבשי צוינו לטובה. "לקראת מכבי תל אביב, כולם מדברים עם עטר, פלט ורוקאביציה, אבל נראה כי גוזלן בכושר הטוב ביותר", אמרו במועדון. גוזלן כבש ארבעה שערים בששת המשחקים האחרונים של הנבחרת המוקדמות היורו, מה שלא עזר לה להעפיל לשלב הבא. גלזר יפתח שוב בשער במשחק הקרוב (שני הבא, 24.10) בגלל הפציעה של אוהד לויטה.

מכבי חיפה לקחה חלק בקמפיין נגד תנועת החרם בנושא הכדורגל הישראלי. המועדון חרט על דגלו את נושא הדו קיום, ערבות הדדית ונרתם לנושא החשוב - אל תתנו לפוליטיקה להרוס את המשחק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully