וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה החליטו: שחקנים שיחתמו על חוזה חדש יתחייבו לגור בחיפה

10.10.2016 / 11:51

ההנחיה נכנסה לתוקף. חמישה שחקנים גרים מחוץ לעיר, רק קהת קיבל אישור מיוחד לגור בסמוך. במועדון שוב הבהירו לשחקנים: נטפל בהדלפות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במכבי חיפה קיבלו החלטה לפיה כל שחקן שיחתום על חוזה חדש בקבוצה יתחייב להעתיק את אזור מגוריו לחיפה. נכון להיום, חמישה שחקנים בלבד - אלירן עטר, סאן מנחם, עומרי גלזר, אייל משומר ואוהד לויטה, גרים מחוץ לעיר. רועי קהת קיבל אישור מיוחד מהמועדון לגור באזור עתלית, הסמוך לכפר גלים, אך גם הוא התחייב על הסעיף הזה במסגרת ההסכם. "אם אחדמהחמישה יאריך חוזה במועדון הוא יחויב לחתום על סעיף כזה", אמר גורם הבקיא בפרטי ההסכם שכבר נכנס לתוקף.

שחקן מכבי חיפה רועי קהת עובר את שחקן מכבי פתח תקוה רומריו פירס. ברני ארדוב
קיבל אישור מיוחד מהמועדון לגור באזור עתלית. רועי קהת/ברני ארדוב

חיפה ערכה הבוקר אימון וממנו תצא לחופשה ארוכה יחסית, עד יום ראשון. חלק גדול מהשחקנים מתכוון לצאת לחופשה לאחר יום הכיפורים לאחר שלא לכולם ניתנה ההזדמנות הזאת בפגרה.

אלירן עטר, גליינור פלט וניקיטה רוקאביציה יתחרו על מקומם לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. עטר מגביר את קצב האימונים במטרה לחזור לכושר. חלק מהשחקנים הסובלים מפציעות קלות יהיו כשירים למשחק.

במועדון שבו והדגישו בפני השחקנים כי נושא ההדלפות יטופל. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי רנה מולנסטיין ערך לשחקנים "בוחן פתע" אך אלה לא ידעו את התשובות ומבוכה נרשמה בחדר ההלבשה. למחרת ביקש מנהל הקבוצה רפי אוסמו מהשחקנים "להפסיק להדליף ולפגוע במועדון". אלה טענו בתגובה כי לא ניסו לפגוע באוסמו ובמועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully