וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "כשרוצים משחק בנהריה חשוב, ואז הופכים אותו למשחק אימון"

10.10.2016 / 17:10

מכבי תל אביב המריאה למילאנו לקראת מחזור הפתיחה של היורוליג (חמישי, 21:05), והמאמן לא אהב את הביקורת: "אני מת כבר שכולם יהיו ביחד". גאודלוק: "שמעתי על נס מילאנו כבר 200 פעם"

one

בווידאו: מכבי תל אביב מנצחת את עירוני נהריה במחזור הפתיחה בליגת העל

אחרי הדרמה מול עירוני נהריה במחזור הפתיחה של ליגת העל והניצחון שהשכיח מעט את ההופעה הרעה בגמר גביע ווינר, מכבי תל אביב המריאה היום (שני) לאיטליה לקראת המפגש מול ארמני מילאנו, שיפתח את עונת היורוליג 2016/17 (חמישי, 21:05, ספורט 5).

עוד בנושא:

חמשת שחקני מכבי תל אביב בבית הדין לעבודה נגד חוק הצעירים: "אפליה"
לפני המפגש עם מכבי תל אביב: מילאנו גברה 78:85 על אבלינו

ארז אדלשטיין מאמן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
מפרגן ליריבה. אדלשטיין/ניב אהרונסון

"בעקבות ההתארגנות לקראת יום כיפור אנחנו נאלצים לנסוע היום. אני חושב שזה נדיר לנסוע ביום שני לקראת משחק ביום חמישי. עשינו אימון קל, הרבה שחרור. נתחיל להתכונן מחר בצהריים. יש למילאנו סגל רחב מאוד, תקציב רחב מאוד. כל אלה שעסוקים בתקציבים, אבל הם לא משחקים כדורסל. יש שם קבוצה טובה מאוד עם ראדוליצה, היקמן, מקלין וג'נטילה. הם משחקים בבית, זה משחק ראשון שלהם בפורמט החדש ויש התרגשות גדולה", סיפר אדלשטיין בנמל התעופה.

מאמן הצהובים הוסיף: "לא יצא לנו לדבר הרבה עם השחקנים היום. חלק היו בטיפולים, הישראלים היו בבית הדין לעבודה. עשינו מה שאנחנו צריכים כדי להתאושש מאתמול, עם קצת עבודה אישית".

על אנדרו גאודלוק: "יש לו לב גדול, יכולות לייצר יש מאין בצורה מדהימה. הוא חיית משחק, הוא יכול לעזור לנו מאוד. אנדרו יקל על כולם, הגבוהים והגארדים. הוא לא עשה את ההכנה איתנו, אבל הוא שיחק אתמול על ההרגשה שלו. הייתה לו פציעה טריקית, נראה כמה נוכל להפיק ממנו".

אדלשטיין זעם על הביקורת על משחקם של הצהובים במחזור הראשון של הליגה: "כל הזמן מתעסקים רק בדברים לא מקצועיים ויש משהו באמצע. לא יכול להיות שמכבי תל אביב ניצחה לפני עשרה ימים בנהריה. כשרוצים זה משחק אימון, ואז כשרוצים מדובר טורניר חשוב. יש לנו בעיה, ולא שמעתי אף אחד מדבר עליה בנוגע להרכבים שלנו. ניסינו לשחק בהרכבים מסוימים עד שזה נתפס. הנוכחות של דווין סמית', הפאסון שהוא מקרין לשחקנים. זה לוקסוס גדול מדי לא להשתמש בו. אני מת שכולם יהיו כבר ביחד".

אנדרו גאודלוק שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
הפעם מול היקמן. גאודלוק/ניב אהרונסון

גל מקל: "לא היה שום דיבור על נס מילאנו, אבל אנחנו נוסעים לשם כדי לנצח. אנדרו הוא שחקן וסקורר ברמה גבוהה. אנחנו שמחים שהוא בריא וחוזר לסגל. אתמול ברגעים מסוימים הוא ממש סחב אותנו, מדובר בכוח משמעותי עבורנו. אנחנו לא רוצים לשחק כמו ששיחקנו אתמול ולהגיע למצבים כאלה. אנחנו בהתחלה, יש לנו הרבה חיסורים אבל זה לא תירוץ. אני מקווה שמשהו אתמול נפתח אצלנו. אני מאמין מאוד בסגל הזה, אנחנו צריכים להישאר בריאים. כמו הרבה דברים במשחק אתמול היו כמה רגעים בהגנה שאנחנו רוצים לשפר ולהשתפר".

על גיא פניני: "את גיא הייתי לוקח לכל קרב ולכול מלחמה. אתמול היינו צריכים אותו, והוא היה שם".

אנדרו גאודלוק סיכם: "אני אשתמש בזמן שנותר למשחק כדי להתאושש. אני מרגיש טוב אחרי המשחק הראשון שלי. עברתי הרבה דברים עם ריקי היקמן בפנרבחצ'ה, המשפחות שלנו היו הרבה ביחד. אנחנו לא חברים על הפרקט. כשהגעתי לכאן סיפרו לי על הקאמבקים של מכבי תל אביב לאורך ההיסטוריה, וכשזה קרה פניני זרק לי 'אמרתי לך'. אני חושב שבמקומות אחרים היו בטוחים שזה נגמר, לא במכבי. שמעתי על נס מילאנו כבר מאתיים פעם, הם לא יודעים איך הם שרדו את זה - בדיוק כמו מול נהריה".

סוני ווימס שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
יצפה בניצחון יורוליג ראשון העונה? ווימס/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully