וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני המפגש עם מכבי תל אביב: מילאנו גברה 78:85 על אבלינו

יריבת הצהובים ביורוליג ביום חמישי שמרה על מאזן מושלם בליגה האיטלקית אחרי שני מחזורים. ג'מל מקלין הוביל את הקלעים עם 16 נקודות, מילאן מצ'באן וקרונוסלב סימון הוסיפו 12 כל אחד. טורקיה: הפסד מפתיע לפנרבחצ'ה

יסמין רפשה מאמן צדביטה זאגרב. ברני ארדוב
מוכן למכבי ת"א. רפשה/ברני ארדוב

עונת היורוליג, במתכונתה החדשה, תצא לדרך ביום רביעי עם מפגש מרתק בין ריאל מדריד לאולימפיאקוס, ויממה לאחר מכן תחל גם מכבי תל אביב את העונה האירופית שלה עם משחק חוץ מול ארמאני מילאנו. בעוד משחקם הראשון של הצהובים בליגה הישראלית ייערך רק הערב (ראשון, 21:05, ספורט 5), האיטלקים קטפו היום את ניצחונם השני במסגרת הליגה המקומית, 81:87 בבית על אבלינו.

הקבוצה של יסמין רפשה ירדה למחצית ביתרון מזערי של שתי נקודות, אך רבע שלישי של 16:26 הבטיח להם מאזן מושלם רגע לפני תחילת הדרך האירופית. ג'מל מקלין הוביל את הקלעים עם 16 נקודות, מילאן מצ'באן וקרונוסלב סימון הוסיפו 12 כל אחד.

עוד בנושא

דירוג וואלה כדורסל: מי הם חמשת הישראלים הטובים בליגת העל?

שחקן מכבי ראשון לציון, מארק ליונס. יוסי ציפקיס
ניצחון מפתיע. ליונס/יוסי ציפקיס

פנרבחצ'ה הפסידה במפתיע לאושאק ספורטיף 71:70 בליגה הטורקית. פנר חזרה מפיגור דו ספרתי ברבע השלישי והובילה 61:62 לקראת הסיום, אך שאקיל מקיסיק המצוין נתן לקבוצתו יתרון עם כמה מהלכים גדולים ברבע האחרון. במצב של 69:71 לאושאק, שנייה לסיום, ביצע ליונס עבירה מטופשת, שלח את אקפה אודו לקו, אך שחקן פנרבחצ'ה החטיא את הזריקה הראשון והקבוצה המארחת ניצחה 70:71. מקיסיק כיכב עם 30 נקודות, כשאקס ראשון לציון דריל מונרו סיפק 14 והוסיף 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. מארק ליונס, גם הוא שחקן האלופה בעונה שעברה, תרם 6 נקודות, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. בוגדן בוגדנוביץ' קלע 18 עבור פנר.

* יובל נעימי קלע 19 נקודות בבכורה שלו בסקאפטי שניצחה את סיינה 77:94.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully