וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודמאייר: "חושבים שישראל היא מקום מסוכן, מקווה לשנות את זה"

שחקן הפועל ירושלים העניק ראיון נרחב ל'ניו יורק פוסט' ודיבר על הדת ("שוקלים לערוך בת מצווה לביתנו"), על האוהדים ("שרים כל המשחק, לא כמו בארה"ב") ועל ההרגשה ("הכי כיף שהיה לי")

אדריאן הרבשטיין

למעלה מחודשיים עברו מאז הדהים אמארה סטודמאייר את עולם הכדורסל ונטש את ה-NBA לעומת חוזה בהפועל ירושלים, ולא רק בארץ זקוקים לזמן הסתגלות. האמריקאי ששיחק בניו יורק ניקס במשך חמש עונות הותיר את אנשי התפוח הגדול עם לא מעט שאלות, ועל הרבה מהן ענה בראיון נרחב שערך איתו 'ניו יורק פוסט'.

"אני מרגיש שאני יכול להתנהג כעצמי בישראל", אמר, "אני לא מרגיש כמישהו ששלא שייך כי אני רוצה לחיות חיי קודש. רציתי להיות בירושלים כי זה מקום קדוש. שני ההורים שלי באו מרקע עברי, המשפחה שלי היא בעצם עבריים שהתרחקו מממלכת יהודה".

סטודמאייר רואה את עצמו כחלק מקהילת ה'כושים העבריים', קהילה ששומרת על סגנון חיים מסוים הכולל אכילה טבעונית והימנעות משתיית אלכוהול, אך הוא לא מתכוון להרחיק לכת עד כדי כך. "אני אוהב לשתות ויסקי, אבל אני והמשפחה שלי אוכלים בעיקר אוכל כשר ולעולם לא אוכלים חזיר או צדפות בבית. רק לפני כמה ימים תקענו בשופר לכבוד ראש השנה ותיכף יהיה חג הסוכות. אני ואשתי שוקלים לערוך בת מצווה לבת ה-11 שלנו".

עוד בנושא

#דירוג_וואלה_כדורסל: מקומות 1 עד 5

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
"לא מצפים שאדם שחור יהיה יהודי". סטודמאייר/ברני ארדוב

"אנשים רואים בטעות את ישראל כמקום מסוכן", המשיך, "אני מקווה שאני יכול לשנות את זה. אנשים מסתקרנים ממני כי בארצות הברית לא מצפים שאדם שחור יהיה יהודי, הם לא ממש מבינים איך זה אפשרי. יהודים לבנים סקפטים לגבי טענתי שאני יהודי ואפרו-אמריקאים לא ממש מבינים מה לעשות איתי".

על האוהדים והאווירה בישראל: "האוהדים מאוד אינטנסיביים - הם צועקים ושרים לאורך כל המשחק, לא רק כשאנחנו קולעים כמו בארה"ב. כמובן שיש פפראצי ותרבות של סלבריטאים, אבל זה כלום לעומת מה שקורה בבית. אני אוהב את הקבוצה החדשה שלי ואת העיר. אני נהנה יותר מבכל הקרירה שלי. להיות בישראל זה ההתחלה החדשה האולטימטיבית, אני מרגיש כמו רוקי שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully