וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוח יום הכיפורים: איזי שרצקי וברק בכר נפגשו וערכו סולחה

9.10.2016 / 14:34

בעלי עירוני קרית שמונה ומאמן הפועל באר שבע ליבנו ביניהם את העניינים וסיימו את הסכסוך המתוקשר אחרי כשנה וחצי. שרצקי: "ברק ביקש להיפגש והייתה שיחה טובה, הוא ביקש שלא ננצח אותו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחד הסכסוכים הכי מתוקשרים של הכדורגל הישראלי בשנה האחרונה הגיע היום (ראשון) לסיומו וזאת לאחר פגישה בין מאמן הפועל באר שבע ברק בכר לבין הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי. אחרי כשנה וחצי של נתק בכר ביקש משרצקי להיפגש לפני ערב יום כיפור כדי ללבן את העניינים והשניים נפגשו לשיחה ארוכה בה ליבנו את העניינים ביניהם ויצאו לדרך חדשה.

שרצקי סיפר לוואלה! ספורט: "ברק ביקש להיפגש. ברור שמה שהיה לא היה בסדר מבחינתי אבל ליבנו את העניינים והייתה שיחה טובה מאוד. ברק היה כמו בן שלי והוא היה איתי 11 שנים אז זה לא דבר של מה בכך". לשאלה אם כעת בכר יבקש ממנו שחקנים אמר שרצקי: "בינתיים הוא ביקש שלא ננצח אותם במפגש בינינו עוד שבועיים אבל אמרתי לו שאת זה אני לא אתן לו".

בעניין אחר, בקרית שמונה מרוצים מאוד מהנציגים של הקבוצה בנבחרת הצעירה. שרצקי וגם הצוות המקצועי מתרשמים מאוד מאורן ביטון ומשוכנעים שיהפוך בשנים הקרובות למגן השמאלי הבכיר בישראל וכן מעידו דוידוב שצפוי לקבל דקות משחק רבות העונה. גם העובדה שאחמד עאבד קיבל דקות במשחק מול מקדוניה השביעה את רצון הקבוצה.

עוד בנושא

איזי שרצקי: "ברק בכר ניסה לפגוע עוד יותר במערכת. לא אסלח לו לעולם"
ברק בכר: "דבר לא נעשה מאחורי גבו של איזי, שרצקי: "הוא משקר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully