וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "ברק בכר ניסה לפגוע עוד יותר במערכת. לא אסלח לו לעולם"

28.6.2015 / 16:00

עירוני קרית שמונה פתחה עונה, הבעלים לא סולח למאמן שעזב. המאמן החדש חסארמה: "שמח להיות המאמן הערבי הראשון בקבוצה מחוץ למגזר". אקסברד חתם רשמית, עכו תפנה לבוררות בעניין בורחל?

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

עירוני קרית שמונה, סגנית האלופה שתשתתף העונה בליגה האירופית (החל מסיבוב המוקדמות השלישי) קיימה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לרגל פתיחת העונה. במסיבת העיתונאים השתתפו המאמן החדש סלאח חסארמה, הקפטן אדריאן רוצ'ט, המנכ"ל יוסי אדרי והבעלים איזי שרצקי. לאחר מסיבת העיתונאים יצאו השחקנים לאימון, כחלק ממחנה אימונים בקיסריה שהתחיל היום ויימשך עד סוף השבוע.

צפו בתמונות מאימון הפתיחה הרשמי

איזי שרצקי עקב בעניין/יוסי ציפקיס

איזי שרצקי אמר בפתח דבריו: "זו השנה ה-17 שלי בקרית שמונה, זה הרבה זמן. בחמש השנים האחרונות אנחנו כל הזמן בכיוון של עלייה. לקחנו את האליפות לפני כארבע-חמש שנים, אחר כך היינו במקום הרביעי והגענו לגמר, אחר כך היינו במקום השלישי ולקחנו גביע והשנה מקום שני. אם תעשו חשבון פשוט, תדעו איפה אנחנו אמורים להיות בשנה הבאה, אבל זה יהיה מאוד קשה. תהיה ליגה טובה ומאוד קשה, כל הקבוצות בצמרת התחזקו. בפלייאוף העליון תהיינה לדעתי מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל תל אביב, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים וקרית שמונה, כך שתהיה מלחמה קשה. מכבי תל אביב תמכור את כל המנויים, מכבי חיפה תמכור הרבה, הפועל באר שבע תמכור הרבה, בית"ר, הפועל. תהיה חגיגה גדולה וזה טוב לכדורגל הישראלי. יש שיפור, יש מגרשים חדשים וכיף לשחק".

על סלאח חסארמה: "יש כאן מאמן חדש, מה שקרה עם ברק לא יקרה. סלאח איתנו שמונה שנים כשחקן, אין הרבה ספורטאים כמוהו. בגיל 38 הוא התנהל על המגרש כמו ילד, חי ספורטיבי, אין כאלה דברים. הוא עבד לאחר מכן שנתיים בנוער ועשה את ההישג הגדול ביותר של המחלקה, עם מקום שלישי וגמר גביע בו הפסיד בפנדלים. ומי שיודע, בשבילי הנוער לא פחות חשוב מהבוגרים. גם בעונה הקרובה נשקיע בנוער, הבאנו הרבה שחקנים. לסלאח הגיע לקבל את הקבוצה הבוגרת, אני מאמין בו. גם בברק האמנתי, אבל התאכזבתי מההתנהגות שלו ועכשיו יש לי ציפיות רק מעצמי. סלאח ייעזר בבני, שעבד עם ברק וגם הספיק לעבוד לבד ולהוביל אותנו לשבועיים הכי טובים שלנו השנה. כל הצוות נשאר, חוץ מאיתן עזריה שסיכמתי עם ברק עוד לפני כן שלא ימשיך בגלל סיבה תקציבית. לא הפריע לי שהוא הלך, הוא בחור טוב ואיחלתי לו בהצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה עם איזי שרצקי. יוסי ציפקיס
"שמח להיות המאמן הערבי הראשון בקבוצה שהיא לא מהמגזר". סלאח חסארמה/יוסי ציפקיס

על הקפטן החדש-ישן אדריאן רוצ'ט: "הוא איתנו מגיל 13-14. היו אז שיר צדק, דני עמוס, תומר סוויסה, אלרואי כהן וזה השתוי, נו, אביסדריס. לא, הוא מעולם לא שתה, התכוונתי רק מבחינת ההתנהלות. רק רוצ'ט נשאר".

על המאמן הקודם ברק בכר אמר: "לא נוצר קשר איתי, אבל הוא יצר קשר עם אנשים אחרים במערכת וניסה לפגוע עוד יותר. לעולם לא אשכח את מה שהוא עשה, אני לא רוצה לדבר על זה. מה שברק עשה כבר מאחורינו, נמשיך קדימה".

על השחקנים שעזבו: "עשינו שינויים שלא רצינו לבצע. את שיר אני אוהב, כבר כמה שנים שהוא רצה ללכת. כל שנה בסוף זה התפוצץ. כשנפצע אמור היה ללכת לבני יהודה, וברגע האחרון לא נתתי לו ללכת. עכשיו הוא יכול היה להשתדרג, הוא הבלם הכי טוב בארץ ולא יכולתי לתת לו את מה שנתנו לו בבאר שבע. יכולתי לבקש עליו הרבה יותר, הם עשו עסקה טובה. לגבי רועי קהת, היה לו סעיף יציאה והוא הביא את הסכום. גם קולה הלך ובמקומו הבאנו את ברונו קוניה שאמור היה להיות טאלנט גדול. הוא פוטנציאל אדיר, אם נצליח איתו זה יהיה טוב. מצד שני, יכול להיות מצב שטעינו ונצא בקנס. הוא בחור צעיר, כמו אוגו שעלה מהנוער".

על דניאל בורחל: "יוסי אמר לי, בורחל מגן מדהים. ראינו גם את סאן מנחם מרמת השרון, המו"מ התפוצץ איתו. רציתי להביא מגן יהודי מארגנטינה, שאם היה מגיע לכאן היה מגיע גם לנבחרת ישראל. בנינו עליו מאוד ויחד איתו אמור היה להגיע עוד יהודי, קשר/חלוץ. רציתי פרויקט עלייה, לצערי הם לא הגיעו ואז חזרנו לבורחל. הוא מגן טוב לדעתנו, עקבנו אחריו מספיק. עכשיו גם עידו אקסברד הצטרף ולדעתי תהיה לנו קבוצה טובה".

על התקציב: "הורדתי את התקציב משמעותית, אנחנו היחידים שעושים את זה השנה. התקציב יהיה בין 21 ל-24 מיליון שקלים. אנחנו כל שנה נלחמים על תארים ונמצאים בצמרת, זה לא ייאמן. האבטחה עלתה לי יותר מאשר ההכנסות. נלחמנו עם מכבי תל אביב על האליפות, הם באו עם 1,000 איש למשחק והיו לי הכנסות של 50 אלף לעומת 100 אלף הוצאות. מדברים על ההנחה בקרית שמונה? זה רק 250 אלף שקל לכל הקבוצה".

אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
מנוסה יותר מאשר בקדנציה הקודמת כקפטן. אדריאן רוצ'ט/יוסי ציפקיס

סלאח חסארמה אמר: "התחושה טובה, טובה מאוד. אחרי שנתיים מוצלחות בנוער הגיע איזי והציע לי את התפקיד בעקבות מה שקרה עם ברק. אני לוקח את ההזדמנות הזו בשתי ידיים ואנחנו יוצאים לדרך. הבאנו שחקנים מוכשרים, אנחנו רוצים להצליח ומקווים להפוך את השחקנים ליותר טובים ואת הקבוצה ליותר טובה. הייתי השחקן הערבי שנכנס לבני יהודה ואני עכשיו המאמן הערבי הראשון בקבוצה יהודית. אני שמח על כך ומודה לאיזי על ההזדמנות. אני מייצג מגזר שלם, אבל מה שמעניין אותי זה להצליח בתפקיד".

השניים נשאלו על ההתערבויות של שרצקי בקביעת ההרכב והבעלים השיב: "היו לי 30 משחקים עם ברק שלא התערבתי בכלל בהרכב, אבל בתקופות לא טובות אני תורם מהניסיון שלי, כמו בכל עסק".

חסארמה הגיב: "אני שמח שיש לי בעל בית כזה. אנחנו מתייעצים הרבה, אבל בכל מה שנוגע להחלטות המקצועיות לגבי הרכב ומי שצריך לשחק, את זה אני אקבע".

הקפטן אדריאן רוצ'ט: "שמח מאוד לחזור לתפקיד הקפטן ושמח שמאמינים בי שוב. אני מודה על הפרגון והתמיכה. לפני שנתיים הייתי צעיר יותר, פחות מנוסה, עברתי תקופה לא טובה מבחינה מקצועית. מה שהיה היה, אני עכשיו בוגר יותר ומקווה לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים".

עידו אקסברד שחקן מכבי אחי נצרת. ניב אהרונסון
מגיע אחרי עונת שיא. אקסברד/ניב אהרונסון

עידו אקסברד חתם מוקדם יותר לעונה אחת בעירוני קרית שמונה והצטרף לקבוצה הצפונית באופן רשמי. החלוץ בן ה-26 כבש 21 שערי ליגה ו-5 שערים בגביע במדי אחי נצרת והוא חוזר לליגת העל אחרי שנתיים בליגת המשנה. הוא מצטרף לחלק קדמי עמוס של סגנית האלופה, שכבר כולל בין היתר את אופיר מזרחי, דויד מנגה, אחמד עאבד ושני הזרים אוגו אזוצ'וקוו וברונו קוניה. יואל צ'חנוביץ' לא יישאר בקבוצה וייצא לעונת השאלה בלאומית, כשהמועמדות לקלוט אותו הן הפועל עפולה ועירוני ראשון לציון.

המגן השמאלי דניאל בורחל סיכם את תנאיו, אך כפי שפורסם ביום שישי בוואלה ספורט, הפועל עכו שבמדיה בורחל שיחק בחצי השנה האחרונה, מערימה קשיים וטוענת שהשחקן שייך לה לאחר מימוש האופציה עליו. בעכו מתכוונים להגיש תביעה למוסד לבוררות בעניין וככל הנראה עתידו של השחקן יוכרע במוסדות המשפטיים של ההתאחדות.

(עדכון ראשון: 15:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully