וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "דבר לא נעשה מאחורי גבו של איזי, שרצקי: "הוא משקר"

יומיים לאחר הודעת הפיטורים שקיבל משרצקי בעקבות המו"מ עם אלונה ברקת, בכר נתן את גרסתו: "איזי אמר לי לא פעם שאם תהיה הצעה מקבוצה גדולה הוא ישחרר אותי", שרצקי חושף: "אני קבעתי לו את ההרכב"

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
הגרסה שלו. ברק בכר/סוכנות ג'יני

יומיים לאחר הודעת הפיטורים שקיבל מאיזי שרצקי, בעקבות המגעים שניהל עם אלונה ברקת בנוגע לאימון הפועל באר שבע בעונה הבאה, ברק בכר התייחס הערב (שבת) לראשונה לאירועי הימים האחרונים.

מאמנה המפוטר של עירוני קרית שמונה הגיע לאולפן "שער השבת" של ערוץ הספורט כדי לתת את הגרסה שלו ואמר: "שלושה ימים אני קורא ורואה את כל הביקורות כלפיי. אני מאוד מכבד את המקום שאני נמצא בו, אבל יש כמה נקודות שאנשים לא יודעים. לפני חודשיים נפגשתי עם איזי ואמרתי לו שאני מעוניין להתקדם ומחפש את האתגר הבא. בסופו של דבר החלטתי שאני נשאר. סיכמנו שאני נשאר ואיזי אמר לי לא פעם שאם תהיה הצעה מקבוצה גדולה הוא ישחרר אותי. הוא אמר לי שאם אלונה תפנה אליי הוא ישחרר אותי בשמחה. יש מי שמייצג אותי והעביר את המסר הזה. הוא העביר את המסר הזה לאלונה, שפנתה לאיזי בצורה הכי מכובדת. שום דבר לא נעשה מאחורי גבו של איזי. דודו דהאן פנה לאלונה כשהבין שיהיה שינוי בבאר שבע".

בכר הוסיף לשפוך אור על הפרשה: "אני לא פונה לאלונה, יש מי שמייצג אותי שעושה את זה. אני ואיזי הרבה שנים ביחד וזה קשר שהוא לא רגיל. בסופו של דבר כל אחד מסתכל על הצד שלו ואני רציתי להתקדם. נעשתה פנייה מסודרת לאיזי, שהיה יכול להגיד שהוא לא משחרר אותי. היה לי מאוד טוב במועדון הזה, אבל היה לי חלון הזדמנויות שנוצר ורציתי לנסות לנצל אותו".

על הסיבה שבגללה הוא לא ממשיך: "לא היה קושי מסויים. לא היה לי רע עם איזי, היה לנו שיתוף פעולה מצוין, אבל כמו שקיבלתי הרבה אני חושב שגם נתתי הרבה למועדון הזה. גם כשהייתי עוזר מאמן, אימנתי בנוער ונתתי הרבה למועדון הזה. אלו ימים לא קלים, אבל אני מסתכל קדימה. אני חושב שדברים יצאו מפרופורציה".

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
זועם על ברק בכר. שרצקי/ברני ארדוב

איזי שרצקי הגיב לדברים של בכר בתכנית "שבת ביציע": "בפעם הקודמת שהסכמתי שהוא יילך, הוא פנה לדודו דהאן שפנה לכל הקבוצות שלא רצו אותו. אחרי שהוא הבין שיישאר קירח הוא שיגע את יוסי אדרי שהוא רוצה לחזור. כל זה היה לפני חודש וחצי חודשיים. נפגשתי עם ברק ואמרתי לו שאני מקטין את התקציב. אמרתי לברק ששנה הבאה המדיניות תהיה כמו שהיתה עם רן ואני רוצה שחמישה שחקני נוער יעלו לבוגרים. ביום שישי אחר הצהריים אני פוגש את אלונה בהתאחדות והיא אמרה לי אם אפשר לפנות אליי לגבי ברק. לפני חודש אמרתי לברק שאם תרצה לפנות לאלונה, אני אפנה בשבילך אבל תגיד לי. הוא אמר ליוסי אדרי המנכ"ל שהוא כבר לא יכול להיות פה. מעולם לא אמרתי לו אם הוא יקבל הצעה, אני אשחרר אותך. ברק בכר משקר".

שרצקי הודה שהוא מתערב בהרכבים של הקבוצה ואמר: "אנחנו שלוש שנים יחד. בהתחלה קבעתי את הכל. אם יש לי התנגדות אז אני מתערב בהרכב. ברק בתקופה האחרונה קבע את ההרכבים כמו שאני חושב, אז לא היה לי מה להעיר לו. בשנה האחרונה כל מה שהוא קבע מצא חן בעיניי ולא היה לי מה להעיר".

על העובדה שהסתכסך גם עם המאמנים הקודמים, אמר איזי: "רן בן שמעון לא פוטר ממני, רן לא רצה להישאר אצלי. עבדתי איתו שש שנים. אני כעסתי עליו והיה לנו סכסוך שאני חושב שהייתי בסדר בו. גם גילי לנדאו יודע שהוא לא היה בסדר".

  • עוד באותו נושא:
  • ברק בכר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully