וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "לאלישע אין אגו, זהבי ישחק היכן שטוב לנבחרת"

9.10.2016 / 11:04

בנבחרת מסבירים: הקפטן, שיתופקד הערב כשחקן חופשי, שיחק באגף משום שלוי לא רצה להמר על הרכב התקפי במשחק חוץ. המאמן באסיפה: "מרוצה מהגישה שלכם במקדוניה". בעקבות הפיגוע בירושלים: משטרת ישראל תתגבר את האבטחה בטדי

יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תפגוש הערב (ראשון) את נבחרת ליכטנשטיין במשחק השלישי שלה בקמפיין, ונראה כי שם בהחלט לא מרוצים מהביקורת שהושמעה מאז המשחק מול מקדוניה על אלישע לוי. "נבחרת איטליה הגדולה עלתה ליורו עם ניצחונות דחוקים על נבחרות קטנות, אבל כאן כולם מזלזלים", אמר גורם בנבחרת. "לא יכול להיות שננצח במקדוניה ונספוג רק ביקורות. המסע הזה מוגזם".

גם השחקנים מודעים לעובדה שהיכולת מול מקדוניה לא הייתה משכנעת. בדיוק בגלל זה אלישע לוי התלבט גם אתמול בנוגע להרכב שיפתח. לפי האימון המסכם היה נראה שמקומם של חמישה שחקנים בטוח בהרכב – דוד גורש, שיר צדק, ניר ביטון, ערן זהבי וטל בן חיים. רמי גרשון תורגל אתמול כמעט לאורך כל האימון אבל מאוחר יותר שיחק לואי טהא בעמדה שלו. גם לגבי המגנים לא ניתן היה להסיק דבר. עומרי בן הרוש ובן ביטון שיחקו בשתי קבוצות שונות והוחלפו, כך שייתכן שאחד מהם יפתח לצד אלי דסה או אופיר דוידזאדה, שאכזבו במקדוניה. לגבי הקישור, אלמוג כהן עשוי להמשיך לצדו של ביטון, כשלצד זהבי ובן חיים ישחקו תומר חמד או מונאס דאבור וכן קשר התקפי נוסף, רועי קהת או מאור בוזגלו (גולסה כשיר לחלוטין, אך אם לא יפתח, זה יהיה בגלל שינוי המערך). "אלישע לא שוחח עם שחקנים ושיתף אותם. הוא יפרסם את ההרכב ברגע האחרון. כולם כאן דרוכים", הסביר אחד השחקנים.

עוד בנושא:

אלישע לוי לא בחר הרכב, רמי גרשון ולואי טהא תורגלו לסירוגין
טהא זומן לקראת ליכטנשטיין, לוי: "רק בתקשורת התלבטו לגבי גורש"

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
לא צפויים להתקשות מול ליכטנשטיין. שחקני הנבחרת באימון/יוסי ציפקיס

בנוגע לזהבי אמרו בנבחרת: "לאלישע אין אגו. הוא פתח עם זהבי באגף במקדוניה מכיוון שלא רצה לשחק התקפי מדי בחוץ. זהבי יחזור לתפקיד כשחקן חופשי, הוא ישחק במקום שהכי מתאים כדי לעזור לנבחרת". בנבחרת מודעים לעובדה שרמי גרשון נמצא בכושר מצוין ולכן לוי נוטה לפתוח איתו למרות העובדה שהוא בועט ברגל שמאל, כמו שיר צדק. לוי ערך אתמול אסיפה במלון "לאונרדו פלאזה", הסמוך לשדרות ממילא ולכותל, בו שוהה הנבחרת. לשחקנים הוא אמר: "הגישה שלכם מול מקדוניה הייתה טובה. צריך להגיע בגישה טובה גם מחר".

משטרת ירושלים השלימה היערכותה לקראת המשחק, אליו צפויים להגיע, על פי הערכות מוקדמות של אנשי הנבחרת, עד 15 אלף אוהדים בלבד יגיעו למשחק. מאות שוטרים וכ-200 סדרנים יתפרסו ביום המשחק החל משעות הצהריים באצטדיון ומחוצה לו לשמירת הסדר והביטחון, הסדרת והכוונת התנועה. אגב, בעקבות הפיגוע שהתרחש היום בעיר, המשטרה הודיעה כי ייתכן שהאבטחה תתוגבר והיא עשויה לשלוח 100 שוטרים נוספים למשחק. "קהל האוהדים מתבקש להקדים הגעתם למשחק על מנת להימנע מיצירת תורים ועיכוב בכניסות לאצטדיון ומעבר במערכת הכירטוס הממוחשבת (סבסוד) שתוצב בכניסות", נמסר מהמשטרה. לרשות האוהדים יועמד מערך היסעים (שאטלים) החל מהשעה 17:00 מחניוני שמואל בייט, חניוני הרצל, גן החיות והרכבת. החל מהשעה 17:00 יסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות בנבנישתי , דוד איילון, אגודת ספורט בית"ר, מודעי. במשטרה המליצו להשתמש בציר בגין (כביש 50) לכיוון שכונת גילה וציינו כי לא תותר כניסת כלי רכב לשכונת מלחה וקטמון (למעט תושבים). לבאי האצטדיון המליצו להגיע בתחבורה ציבורית.

עוד נמסר מהמשטרה: "בשל צפי להגעת קהל רב למשחק ולמען בטחון קהל האוהדים, המשטרה בסיוע הסדרנים, לא יאפשרו ישיבת קהל בגרמי המדרגות באצטדיון. ישמרו על גרמי המדרגות פנויים למעבר מהיר של כוחות הצלה ובטחון בעת חירום. המשטרה תבצע אכיפה מוקפדת בהתאם לחוק 'איסור האלימות בספורט' במטרה להבטיח את הסדר הציבורי ולשמור על שלום הציבור ובטחונו במהלך האירוע ולאפשר קיום אירוע ספורט חגיגי. שוטרים ופקחי עירייה יוצבו בכניסה לשכונות מלחה וקטמון למניעת חניה בלתי חוקית. המשטרה תציב שוטרים גלויים וסמויים לשמירת הסדר והאבטחה. המשטרה תפעל בנחישות ותגלה אפס סובלנות כנגד כל מי מאוהדי הקבוצות אשר ינסה להפר את הסדר. אנו קוראים לתושבים ולאוהדים להתאזר בסבלנות ולהישמע להוראות השוטרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully