וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי לא בחר הרכב, רמי גרשון ולואי טהא תורגלו לסירוגין

8.10.2016 / 21:20

מאמן נבחרת ישראל ביצע מספר שינויים בהרכב במהלך האימון המסכם לקראת ליכטנשטיין (ראשון, 19:00, ערוץ 1), חמד ודאבור לבשו את גופיות ההרכב לפרקים. גם ההחלטה לגבי המגנים תתקבל ביום המשחק. זהבי: "אני טוב יותר ליד השער"

יוסי ציפקיס

אחרי ה-1:2 הדרמטי במקדוניה, נבחרת ישראל תנסה לרשום ניצחון שני ברציפות מול ליכטנשטיין מחר (ראשון, 19:00, ערוץ 1), במסגרת בית המוקדמות של מונדיאל 2018. לקראת המפגש מול הנבחרת החלשה ביותר בבית, ערך הערב המאמן אלישע לוי מסיבת עיתונאים בה לקח חלק גם הקפטן ערן זהבי. מהמשחק ייעדר איתן טיבי, שהורחק מול מקדוניה, ואת מקומו צפוי לתפוס רמי גרשון לצדו של שיר צדק. אפשרות נוספת היא להעניק את המקום ללואי טהא, שזומן במקום טיבי, והוא ישתף פעולה עם דודו גורש, צדק ובן ביטון - כולם שחקני הפועל באר שבע.

מהמשטרה נמסר כי מאות שוטרים וכ-200 סדרנים יתפרסו ביום המשחק החל משעות הצהריים באצטדיון ומחוצה לו לשמירת הסדר והביטחון, הסדרת והכוונת התנועה.

אלישע לוי לא תרגל הרכב באימון המסכם, אך נראה כי הוא מתכנן מספר שינויים, כשמקומם של חמישה שחקנים (דודו גורש, שיר צדק, ניר ביטון, טל בן חיים וערן זהבי) בטוח. המאמן תרגל באימון לסירוגין את רמי גרשון ולואי טהא, אך לא היה מדובר בתרגול של ממש ובמהלך האימון הוא הרבה להחליף את גופיות ההרכב גם בין שחקני הקישור וההתקפה. כך למשל, עידן ורד, עומר אצילי, בן ביטון ועומרי בן הרוש תורגלו לסירוגין בקבוצות השונות ונראה כי ההחלטה הסופית לגבי ההרכב תיפול רק ביום המשחק. לגבי המערך, לוי ישחק בשיטה של 4-4-2 עם שני חלוצים. תומר חמד ומונס דאבור החליפו גופיות במהלך האימון ונראה כי אחד מהם יתפקד לצד ערן זהבי. לגבי הקישור, נראה כי מקומו של ניר ביטון מובטח, כשייתכן שאלמוג כהן ישחק שוב לצידו.

עוד בנושא:

אלמוג כהן: "ניצחנו נבחרת שוות כוחות לנו בחוץ, אנחנו שמחים"
אייל גולסה: "הרבה אנשים חושבים שהם מבינים בכדורגל. למזלי, התנתקתי"
הסיפור המופלא של דודו גורש
ישראל ניצחה 1:2 את מקדוניה בחוץ

יוסי ציפקיס

"ראיתי את המשחק מול מקדוניה כמה פעמים", אמר אלישע לוי. "אנחנו מרוצים מהתוצאה, ניצחנו במקום קשה. לא שיחקנו כדורגל גדול, זה נכון. החצי הראשון היה טוב ואילו החצי השני קצת פחות. הנעת הכדור לא הייתה מספיק טובה והיו יותר מדי איבודים. לא מספיק לשחק נכון ויפה. מול איטליה עשינו זאת והפסדנו. אני חושב שבהמשך גם נשחק יפה וגם נשיג תוצאות טובות".

המאמן הוסיף: "לא כדאי לזלזל בליכטנשטיין. הביקורות לא מפריעות לי בכלל. אני לא קורא את כולן. אצלנו תמיד יש מה להגיד, וזה בסדר. לכל אחד יש את הדעה שלו אבל אני מתמקד בדעה שלי, כדי לעשות את הכי טוב שאני יכול. טל בן חיים הבלם? אני לא אקבע את מועד הפרישה שלו. הוא שחקן מצוין. אם הייתי רוצה לתת לו לשחק, הייתי מזמין אותו".

לוי התייחס לאופן שבו ישחק מחר: "המערך יהיה שונה. אנחנו משחקים בבית, המערך יהיה שונה, יהיו שינויים בהרכב, עם גישה יותר התקפית. יהיה מושלם אם ננצח".

ערן זהבי אמר: "אני יצרתי את הציפיות, אז אני שמח שהן קיימות. לא נכון לשפוט אותי בנבחרת ישראל רק על פי שערים. אני לא מרגיש שאני לחוץ להבקיע שערים, אלא מנסה לעזור לנבחרת להיות כמה שיותר טובה. ברור שאם נשחק טוב יותר ונגיע למצבים אבקיע את השערים שלי. בנבחרת הלחץ גדול יותר מאשר בקבוצה, שם אתה פוגש את השחקנים מדי שבוע".

הקפטן הוסיף: "התפקיד האידיאלי שלי הוא לא שחקן כנף. אני טוב יותר כשאני קרוב לשער. אף פעם לא אמרתי למאמן איפה אני מעדיף לשחק".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ערן זהבי נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
השערים יגיעו? זהבי/יוסי ציפקיס

עוד לפני דבריו של אלישע לוי, דיברו מאמן ליכטנשטיין, רנה פאוריטש, ושחקן הקבוצה סנדרו וייזר, לקראת ההתמודדות.

"לישראל יש המון שחקנים מוכשרים וטובים", אמר פאוריטש. "עדיין לא החלטתי באיזה מערך אפתח. יש לנו אימון נוסף, מסכם, ולאחריו אהיה חכם יותר".

"המשימה שלנו קשה, אבל נתאמץ ולא נוותר אפילו לרגע", הוסיף וייזר. "היה לנו מעט זמן להתכונן, אבל ערכנו אימונים טובים ונו מקווים ומאמינים שנוכל להראות זאת במשחק עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully