וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "ניצחנו נבחרת שוות כוחות לנו בחוץ, אנחנו שמחים"

7.10.2016 / 18:01

נבחרת ישראל ערכה אימון ראשון בטדי אחרי הניצחון במקדוניה ולפני ליכטנשטיין, הקשר נשמע מרוצה והחמיא לשוער: "דודו גורש הציל אותנו". איינבינדר על הופעת הבכורה: "לא היה זמן להתרגש"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל נחתה לפנות בוקר בישראל וכבר הערב היא קיימה אימון ראשון בטדי לקראת המשחק מול ליכטנשטיין (ראשון, 19:00). אלישע לוי יערוך שינוי אחד בהגנה, כשרמי גרשון אמור לפתוח לצד שיר צדק. לוי מתלבט כיוון שמדובר בשני שחקנים עם רגל שמאל ולכן גם לואי טהא נמצא בתמונה. אחת האפשרויות שעלו היא לפתוח עם דוידזאדה, צדק וטהא יחד עם גורש, ואולי גם עם בן ביטון, כדי ליצור רביעיית הגנה ושוער שכולם מקבוצה אחת.

עוד בנושא:
נבחרת ישראל ניצחה 1:2 במקדוניה
הסיפור הקסום של דודו גורש
אייל גולסה מסכם הופעה מוצלחת

אלמוג כהן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
אלמוג כהן באימון/יוסי ציפקיס

דן איינבינדר, שנכנס כמחליף ורשם את הופעת הבכורה שלו בנבחרת, אמר: "לא היה לי הרבה זמן להתרגש. נכנסתי כשהמומנטום היה בצד של מקדוניה, רציתי לעזור לנבחרת לשמור על היתרון ולהשיג את שלוש הנקודות שחשובות מאוד להמשך הדרך. אני שמח על ההופעה שלי ועל הניצחון. היו חלקים במשחק שהיו לא טובים, אבל בסופו של דבר אנחנו לוקחים את הנקודות שהן הדבר הכי חשוב. אנחנו נדע לתקן, לראות את הווידאו ולדעת מה לא עבד. הכי כיף לבוא אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד".

על המשחק מול ליכטנשטיין אמר הקשר: "חשוב מאוד שהקהל יבוא ביום ראשון. מי כמוני יודע שכשטדי מלא בקהל, אז נוצרת אווירה מיוחדת מאוד לשחקנים. אנחנו קוראים לקהל לבוא, לעודד ולתמוך. אני מקווה שנעשה את המשחק כמה שיותר קל וננצח בהפרש שערים גבוה. הניצחון הוא חשוב מאוד להמשך הדרך ואני בטוח שנעשה את זה". איינבינדר דיבר גם על דודו גורש: "מגיעות לדודו גורש ולאלישע לוי כל המחמאות. אנחנו שמחים מאוד בשביל דודו, שעזר לנו לנצח, זה ניצחון חשוב מאוד. אנחנו תמיד מצפים מעצמנו ליותר, כנבחרת אנחנו משחקים עבור הרבה אנשים ומייצגים הרבה אנשים. כמו ששיחקנו טוב נגד איטליה ויצאנו בלי נקודות, עכשיו הרבה אנשים שמחים שיצאנו עם הנקודות גם אחרי משחק פחות טוב. אני מקווה שנייצר המשכיות".

קשר ישראל אלמוג כהן הוסיף: "אני חושב שבמשחק היו דקות טובות ופחות טובות. גם בדקות הפחות טובות לא ספגנו וזה חשוב מאוד. בכללי, אני לוקחים שלוש נקודות, שמחים מאוד והיה בסך הכול טוב. ברגע שאתה עובד קשה, אז אתה גורם לזה שיוכלו להסתכל עליך. אני התבגרתי וכנראה שעכשיו זה הזמן שלי. צריך להחמיא למקדוניה, אנחנו שתי נבחרות ברמה שווה בערך. ניצחנו במשחק חוץ קשה, לקחנו שלוש נקודות ואנחנו שמחים על זה.

"נהיה אמיתיים, דודו גורש הציל אותנו. ניצחנו נבחרת ברמה שלנו בבית שלה. אנחנו צריכים לנצח את ליכטנשטיין בבית. אני אישית לא מתייחס לביקורות, מסתכל רק על הצד החיובי. ידענו שאנחנו רוצים לנצח אתמול, ישראל צריכה לבוא ולנסות לנצח כל נבחרת. נראה איך זה יתפתח. אני מקווה שנסיים במקום השלישי בבית ונראה מה יהיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלי דסה דודו גורש שוער נבחרת ישראל באימון. יוסי ציפקיס
"הביקורת עליי? זה מרגש, נותן דלק". גורש/יוסי ציפקיס

ערן זהבי התייחס למשחק אתמול ואמר: "זה היה משחק הפוך לאיטליה, לא משחק טוב שלנו. הופתענו כי המקדונים לחצו אותנו קדימה ולא נתנו לפתח את המשחק שלנו. הגענו עם יתרון מבטיח במחצית, היינו צריכים להגדיל את הפער. היה חשוב לחזור עם נקודות, את זה ניקח איתנו. צריך למצוא את האיזון בין המשחק מול איטליה למקדוניה. קצת הופתענו, גם לשחק מול שיטה של שלושה בלמים זה קשה. הם עשו את זה טוב מאוד והקשו עלינו. אני מעדיף לצאת עם שלוש נקודות מאשר עם מחמאות. אני והנבחרת לא שיחקנו טוב. לא יצרנו מצבים. לשחקני ההתקפה היה יותר קשה". עוד הוסיף זהבי: "איכשהו זה תמיד קורה בנבחרת, שאני משחק באחד הצדדים. בשביל הנבחרת אני עושה הכי טוב שאפשר. איפה שיגידו לי אשחק. לפעמים זה הולך יותר טוב, לפעמים פחות. זה לא התפקיד האידיאלי שלי. מה שהמאמן מחליט זה בסדר.

"ברור שלפעמים זה פוגע בך, להיות שחקן קו כמו בן חיים או בוזגלו", המשיך זהבי. "באמצע יותר נוח לי. אני לא חושב שאני צריך להעיר, כי צריך להסתכל על טובת הנבחרת ולא על טובתי האישית. מקווה שגם משם יגיעו שערים ונוכל להיות יותר מסוכנים כנבחרת. נגד מקדוניה לא הגענו למצבים, לא רואה למה לא לשחק בתפקיד שלי כי גם לא הגענו למצבים. מצפים לשערים, זה נכון, אבל כשהנבחרת תהיה יותר דומיננטית אגיע ליותר מצבים". לסיכום אמר זהבי: "גורש הציל אותנו, הוא לקח פנדל בדקה קריטית. בלעדיו לא היינו חוזרים עם כל הנקודות. מגיע לו כל הכבוד, רק שימשיך ככה".

גורש נשאל על הביקורות נגדו ועל הפנדל שעצר אמש. השוער אמר: "אני מעדיף שלא יהיה פנדל בדקה ה-94', אבל אם כבר זה קורה, אז בסדר. יום מיוחד? כשאתה במגרש זה עוד יום במשרד. מחוץ למגרש אתה מסתכל ונותן לעצמך טפיחה על השכם. ניסיתי לחשוב לאן הוא יבעט, להרגיש אותו. בחרתי את הפינה הנכונה. ביקורת? בבאר שבע עברתי את השלב של הביקורת. הביקורת היא דלק, זה מרגש. שימשיכו לבקר".

עדכון ראשון: 16:01

מאור בוזגלו עם מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
אלישע לוי עם מאור בוזגלו/יוסי ציפקיס
אייל גולסה עם שחקני נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
גולסה מרוצה/יוסי ציפקיס
דודו גורש שוער נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
גיבור הרגע. גורש/יוסי ציפקיס
דודו גורש שוער נבחרת ישראל עם מאור בוזגלו. יוסי ציפקיס
בוזגלו וגורש/יוסי ציפקיס
ערן זהבי נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
ערן זהבי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully