וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהא זומן לקראת ליכטנשטיין, לוי: "רק בתקשורת התלבטו לגבי גורש"

7.10.2016 / 9:44

הנבחרת נחתה בישראל אחרי הניצחון על מקדוניה, בלם הפועל באר שבע זומן לראשונה לסגל כדי למלא את מקומו של איתן טיבי המורחק. המאמן מרוצה: "דודו שוער יציב, המזל הולך עם הטובים"

מור שאולי

נבחרת ישראל נחתה הבוקר (שישי) בארץ אחרי הניצחון 1:2 על מקדוניה אמש. מיד לאחר הנחיתה הודיע אלישע לוי כי יזמן את בלם הפועל באר שבע לואי טאהא לסגל לקראת המשחק מול ליכטנשטיין ביום ראשון כדי למלא את מקומו של איתן טיבי, שהורחק במשחק האחרון. זהו זימון בכורה של טאהא לנבחרת הבוגרת.

עם נחיתתה של הנבחרת אמר אלישע לוי: "זה חשוב לנצח מול מקדוניה שהיא קבוצה טובה. לא קל לנצח בחוץ, עשינו את זה עם הרבה אופי וקצת מזל בפנדל. היו דברים טובים ודברים פחות טובים, בכל מקרה תמיד טוב לתקן אחרי שמנצחים. אנחנו בהחלט מרוצים מההשקעה של השחקנים ונלך הלאה".

על דודו גורש: "אולי במדיה יש התלבטות לגבי השוער. אני חושב שדודו שוער מאוד יציב. אני לא חושב שרק בזכות המזל ניצחנו, המזל הולך עם הטובים ועשינו הרבה דברים כדי לנצח את המשחק הזה. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה. אם אנחנו מסתכלים על הקמפיין אז מקדוניה ואלבניה הן קבוצות שמתמודדות איתנו ואני שמח שעשינו את זה".

עוד בנושא:
גולסה עונה למבקרים, ומה עומד מאחורי הצלת הפנדל של גורש?
הסיפור המופלא של דודו גורש: אורן יוסיפוביץ מסכם את הניצחון
בגלל אמונה טפלה: הפנדליסט הקבוע של מקדוניה לא לקח את הבעיטה המכרעת

שחקן הפועל באר שבע לואי טהא. רויטרס
יקבל צ'אנס? טהא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully