וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל אמונה טפלה: הפנדליסט הקבוע של מקדוניה לא לקח את הפנדל המכריע

איליה נסטורובסקי אמור היה לבעוט, אך המאמן החליט על שינוי רק בגלל שהחלוץ סחט את הפנדל: "זה מביא מזל רע, תאשימו אותי". יחוביץ': "ממש לא הגיע לנו להפסיד, שלטנו והגענו להמון מצבים"

מור שאולי

אכזבה גדולה בנבחרת מקדוניה בעקבות ההפסד 2:1 אמש (חמישי) לנבחרת ישראל בסקופיה. החצים הופנו בעיקר כלפי המאמן איגור אנגלובסקי, שהורה לאיליה נסטורובסקי, הפנדליסט הבכיר של המקדונים, לא לבעוט את הבעיטה המכריעה מ-11 מטר בדקה ה-95. הסיבה: נסטורובסקי, שגם כבש את השער המצמק בדקה ה-73, סחט את הפנדל, דבר שעל פי המאמן יכול היה לגרום ל"מזל רע" ולהחמצה. בסופו של דבר גם אדיס יחוביץ' נבחר, אבל הבעיטה שלו נהדפה די בקלות על ידי דודו גורש.

"ראיתי שנסטורובסקי בא לבעוט ומיד צעקתי לשחקנים שימנעו ממנו לעשות את זה. אני מאמין שמי שסחט את הפנדל לא צריך לבעוט אותו, זה מביא מזל רע. תאשימו אותי", אמר בסיום. "לקחתי צ'אנס. אם פאנדב היה על המגרש הוא היה בועט, אבל הייתי צריך לאלתר. לרוע מזלנו השוער הישראלי הגיב מצוין לבעיטה של יחוביץ'".

אדיס יחוביץ', שהחמיץ את הפנדל המכריע, הוסיף: "עשינו משחק טוב מאוד. הגענו להרבה מצבים, אבל בגלל הסוף של המשחק אף אחד לא יזכור את זה. ממש לא הגיע לנו להפסיד. באנו כאנדרדוג למשחקים מול אלבניה וישראל והוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד איתם שווה בשווה. הפסדנו בשני המשחקים, אבל אני חייב להמשיך להאמין בשחקנים שלי אחרי היכולת הזאת".

עוד בנושא:
הנבחרת נחתה, גולסה: "הרבה אנשים חושבים שהם מבינים בכדורגל"
הסיפור המופלא של דודו גורש: סיכום הניצחון של נבחרת ישראל
דודו גורש 8, אייל גולסה 7, אלי דסה 4: הציונים של נבחרת ישראל

דודו גורש שוער נבחרת ישראל עוצר פנדל. רויטרס
ככה זה הסתיים. יחוביץ' מחמיץ מול גורש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully