וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראגן בנדר: "נאלצתי להתבגר מהר, בטווח הארוך זה יעזור לי מאוד"

הקרואטי שקלע חמש נקודות בהפסד פיניקס לפורטלנד 115:110: "האופי שלי הוא לתת מאה אחוז על המגרש", דווין בוקר הפציץ 34 נקודות ב-30 דקות עבור הסאנס. דנבר גברה 97:101 על הלייקרס

שחקן פיניקס סאנס דראגן בנדר. GettyImages
"רכשתי ניסיון מוקדם ברמה גבוהה". בנדר/GettyImages

קבוצות ה-NBA ממשיכות להתכונן לפתיחת העונה בעוד כשבועיים וחצי והלילה (בין שישי לשבת) התקיימו שני משחקי הכנה. דנבר ופורטלנד נותרו מושלמות במשחקי קדם העונה, שתיהן אחרי שני משחקים - הנאגטס גברו 97:101 על לוס אנג'לס לייקרס בסטייפלס סנטר, בעוד הטריילבלייזרס ניצחו בביתם 110:115 את פיניקס.

הלייקרס פתחו את משחקי קדם העונה עם ניצחון על סקרמנטו וקיוו להמשיך במומנטום גם במשחק הראשון באולמם הביתי. דאנג'לו ראסל היה מצוין עם 21 נקודות ב-24 דקות והיה נקודת האור יחד עם ג'ורדן קלרקסון שתרם 15 נקודות וחמש חטיפות מהספסל. הלייקרס הובילו בתשע הפרש במחצית, אך דנבר חזרה לעניינים וניצחה בסופו של דבר, הרבה בזכות שורה סטטיסטית מצוינת של 16 נקודות, שישה אסיסטים ושבעה ריבאונדים מהרוקי ג'מאל מארי ו-20 נקודות של וויל בארטון. הנאגטס עם ניצחון שני אחרי שגברו על טורונטו, הקבוצות תפגשנה פעם נוספת בעוד יומיים.

פורטלנד גם היא שמרה כאמור על מאזן נקי מהפסדים אחרי ניצחון על פיניקס (ניצחה את יוטה במשחק הראשון). הסאנס פתחו את קדם העונה עם ניצחון על סן אנטוניו אך לאחר מכן הפסידו ליוטה וזה כבר הפסד שני רצוף. שבאז נאפייר הוביל את הבלייזרס עם 20 נקודות, דמיאן לילארד הוסיך 18 משלו. דווין בוקר הרשים מהצד השני עם 34 נקודות ב-30 דקות עם אחוזים מצוינים. נוח וולנה עלה מהספסל ותרם 14 נקודות ו-14 ריבאונדים. דראגן בנדר קלע חמש נקודות ב-2 מ-6 מהשדה ב-18 דקות.

עוד בנושא

עוד ניצחון לגולדן סטייט, וייד: "לברון לעולם לא יעבור את ג'ורדן"

ארל ווטסון מאמן פיניקס סאנס. GettyImages
"הולכים להיות אתגרים". ווטסון/GettyImages

עוד לפני המשחק העניק אקס מכבי תל אביב, שנבחר רביעי בדראפט, ראיון. "רכשתי ניסיון ברמה גבוהה מוקדם", אמר, "זה עוזר לי לסמוך על עצמי פה. נאלצתי להתבגר מהר וללמוד דברים מסוימים מהר מהרגיל. בטווח הארוך זה יעזור לי מאוד".

מאמנו ארל ווטסון: "עבור דראגן החוויה וההזדמנות הם הדבר הכי מדהים שהוא יכול לקבל בגיל הזה. אנחנו מבינים שהולכים להיות אתגרים. זה המסע שלו, אי אפשר להשוות אותו לרוקיס האחרים. כשהוא ימצא את הקצב אני חושב שהוא יהיה שחקן טוב מאוד".

"אם אתה מוכן לשחק בארגרסיביות על המגרש אז תקבל דקות", אמר בנדר, "אם זו לא הדרך שלך אז לא תשחק הרבה. האופי שלי הוא לתת מאה אחוז על המגרש. כשאתה מגיע ומבלה קצת זמן עם החברים והמאמנים אתה מבין שצתטרך לעבוד קשה כדי להתחרות עם החבר'ה האלה. אני נהנה לשחק בינתיים, זה חלום שהתגשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully