וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ניצחון לגולדן סטייט, וייד: "לברון לעולם לא יעבור את ג'ורדן"

דוראנט (25 נקודות) הוליך את הווריירס ל-96:105 על הקינגס בקדם עונה, כספי הפצוע לא שותף. גם חברו הקרוב של ג'יימס לא מאמין שהוא מסוגל לעקוף את MJ, אף שהצהיר כי זו מטרתו: "הוא בין 15 הגדולים"

עריכה: מרום שפיצר

לברון ג'יימס מגיע לעונת ה-NBA הקרובה כאלוף, וכשמעמדו ההיסטורי נראה איתן מתמיד. לא אחת הצהיר קינג ג'יימס כי המטרה הבאה שלו היא להדביק עד כמה שניתן את הפער ממייקל ג'ורדן, אבל אפילו חברו הטוב דווין וייד פסימי בנוגע לכך.

"לא, זה לא בגדר אפשרות", אמר וייד ל-ESPN. "הדבר היחיד שאולי יכול לקרות זה שהוא ישתווה אליו, וגם זה מוטל בספק. יצטרכו לקרות הרבה מאוד דברים כדי שזה יגיע לשוויון". וייד זכה עם לברון בשתי אליפויות במיאמי ובמשך שנים הצהיר כי הוא מסוגל להגיע לרמות של הכדורסלן הגדול בכל הזמנים, אבל כעת, כשחקן הבולס, יש לו מחויבויות אחרות, מסתבר. "כולם יודעים שלברון פנומנלי. לא ראינו שחקן כמוהו מעולם, שחקן בגובה כזה, עם עוצמה כזו, שמסוגל לנהל משחק כמו רכז, לקפוץ גבוה כמו סנטר, ויכול לעשות הכל מהכל. אבל מייקל הוא הגדול בכל הזמנים וכנראה שכך זה יישאר. אני חושב שהעונה האחרונה של לברון מיצבה אותו פחות או יותר בין 15 השחקנים הגדולים בכל הזמנים", אמר.

דווין וייד, מיאמי היט, מול לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
יש לו מחויבות כלפי הבולס. וייד עם לברון/AP

* גולדן סטייט ממשיכה להתחבר. הווריירס גברו הבוקר (שישי) 96:105 על סקרמנטו ושיפרו את מאזנם בפרי-סיזן ל-1:2. קווין דוראנט רשם עוד משחק חיובי והוליך את רשימת הקלעים של סטיב קר עם 25 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-26 דקות בלבד, סטף קרי הוסיף 13 ו-5 אסיסטים וקליי תומפסון תרם 11 נקודות משלו. בצד השני דמרקוס קאזינס סיים עם 20 נקודות ו-6 ריבאונדים, בעוד שעומרי כספי קיבל מנוחה בשל פציעה קלה באזור המותן.

* גם בוסטון המסקרנת מתחילה לקבל צורה. הלילה היא השיגה ניצחון ראשון בקדם עונה עם 92:107 על שארלוט. אל הורפורד הציג יכולת משופרת וסיים עם 13 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-19 דקות, אייזיאה תומאס הוביל עם 15.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, סטפן קרי. AP
מתחילים להתרגל אחד לשני. דוראנט וקרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully