וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סי לינגארד: "אחרי כל מה שרוני השיג, מי יכול להגיד עליו משהו רע?"

שחקנה של מנצ'סטר יונייטד תמך בחברו לקבוצה, שספג המון ביקורות מאז פתיחת העונה הנוכחית: "הוא מנהיג אמיתי עבורי ועבור שאר השחקנים הצעירים בקבוצה. יש לו עדיין המון אהבה למשחק"

רויטרס

החודשים האחרונים בקריירה של ויין רוני היו מהגרועים ביותר בקריירה שלו. האנגלי שהיה חלש ביורו 2016 כמו כל נבחרתו, לא נראה טוב גם במדי קבוצתו, מנצ'סטר יונייטד, במהלך פתיחת העונה הנוכחית. השדים האדומים לא הצליחו לשמור על רצף של ניצחונות והקפטן ספג הרבה אש בעקבות יכולתו הירודה. בסופו של דבר השחקן אף איבד את מקומו בהרכב, ובשני משחקי הליגה האחרונים הוא לא פתח ב-11 של ז'וזה מוריניו.

מי שיצא היום (שישי) להגנתו של רוני, הוא שחקן אחר של מנצ'סטר יונייטד, ג'סי לינגארד. האנגלי שקיבל זימון בכורה לנבחרת שלושת האריות, הגן על הקפטן שלו והדף את הביקורות כלפיו: "אני חושב שאחרי כל מה שהוא השיג במהלך הקריירה, אף אחד לא יכול להגיד עליו שום דבר רע. הוא מאוד נחוש לחזור לשחק באופן סדיר ואני מאמין שזה יקרה בקרוב".

לינגארד התייחס להשפעה של רוני לא רק בתור עוד שחקן, אלא בתור המנהיג האמיתי של הקבוצה: "אני מכיר אותו כבר הרבה זמן. יש לו הרבה אהבה למשחק, הוא מקצוען אמיתי על המגרש ומחוצה לו וכל השחקנים רוכשים לו הרבה כבוד. הוא המנהיג שלנו ויש לו הרבה השפעה עליי ועל שאר השחקנים הצעירים. תמיד אפשר לדבר איתו והוא תמיד עוזר לנו, זה משהו שקורה כבר כמה שנים".

עוד בנושא:

ז'וזה מוריניו: "זו היתה ההופעה הטובה ביותר שלנו העונה"
ראיון העבודה ה"לא מרשים" שעלה לריאן גיגס במשרה נוספת

ג'סי לינגארד שחקן מנצ'סטר יונייטד (מימין) חוגג עם ויין רוני. רויטרס
"הוא תמיד עוזר לנו". לינגארד עם רוני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully