וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיון העבודה ה"לא מרשים" שעלה לריאן גיגס במשרה נוספת

שחקן העבר האגדי של יונייטד היה משוכנע שיתמנה למחליפו של גווידולין בסוונסי, אך הפגישה שלו עם הבעלים קלקלה את תכניותיו. כריס סאטן: "בראדלי הגיע כי בעלי סוונסי אמריקאי"

עוזר מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר ריאן גיגס. AP
אולי בפעם הבאה. גיגס/AP

ריאן גיגס היה המועמד המוביל לשמש כמאמן החדש של סוונסי,אך באופן מפתיע, לאחר שפיטרה אמש (שני) את פרנצ'סקו גווידולין, החליטה הקבוצה הוולשית למנות לתפקיד דווקא את בוב בראדלי האמריקאי.

בממלכה טוענים הבוקר ששחקן העבר האגדי של מנצ'סטר יונייטד היה משוכנע שהג'וב שלו, לאחר שנפגש עם נשיא הברבורים יו ג'נקינס בשבוע שעבר, אך ראיון העבודה של גיגס היה "לא מרשים", כדברי "דיילי מייל", וחוסר הניסיון שלו השפיע גם כן. שחקן העבר תכנן למנות את ניקי באט לעוזרו, אולם ימשיך לחכות עד אשר יקבל לראשונה תפקיד של מאמן ראשי.

"האם בראדלי יותאים מתאים למשרה הזו מגיגס? אני לא חושב כך", אמר פרשן BBC ושחקן העבר כריס סאטן. "יש להם בעלים אמריקאי וזו הסיבה שבראדלי קיבל את התפקיד".

השוער בראד פרידל, ששיחק תחת בראדלי בנבחרת ארצות הברית, דווקא גיבה את המאמן החדש: "סוונסי תשחק שונה מששיחקה תחת רוברטו מרטינס וברנדן רוג'רס, היא תשחק יותר ישיר ואני מקווה שהאוהדים יהיו מוכנים לזה".

עוד בנושא:

אנגליה: פרנצ'סקו גווידולין פוטר מסוונסי, בוב בראדלי יחליפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully