וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת בני יהודה ממתינה לתגובת האוהדים למינוי קפטן ערבי

סרט הקפטן נשלל מאיציק עזוז בטענה לעבירות משמעת והועבר באופן זמני לחסן אבו זייד. עזוז זועם ושוקל לעזוב בינואר, שחקן בקבוצה: "אין סיכוי שאיציק יקבל את המהלך הזה בהבנה"

חסן אבו זייד שחקן בני יהודה מול ניב זריהן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
אבו זייד עם הסרט ביום שבת/לירון מולדובן

סערה בבני יהודה בעקבות החלטת ההנהלה להדיח את איציק עזוז מתפקיד הקפטן. המגן הימני שמע על ההחלטה אתמול (רביעי) אחרי האימון. לפי הנהלת המועדון, הסיבה למהלך נעוצה בהתנהגותו של עזוז בקיץ. בהנהלה סיפרו שעזוז הוזהר כבר אז שאם יעבור עבירת משמעת, סרט הקפטן יילקח ממנו.

מי שיקבל את סרט הקפטן הוא חסן אבו זייד, אבל עדיין לא מדובר במהלך סופי. בהנהלה רוצים לראות כיצד האוהדים יגיבו למינויו של קפטן ערבי ורק לאחר מכן יחליטו אם הסרט יישאר על זרועו של אבו זייד, או יועבר לשחקן אחר.

חלק מהאוהדים קיבלו בכעס את ההחלטה לשלול מעזוז את סרט הקפטן והחלו לקרוא למחאה נגד המאמן אריק בנאדו. בתגובה, ההנהלה הוציאה הבוקר הודעה הבהרה: "בעקבות תגובות כועסות מצד האוהדים בעניין לקיחת סרט הקפטן מאיציק עזוז, ואף פוסט הקורא למחאה כנגד מאמן הקבוצה בדף של ארגון האוהדים Gate9, מבקשת הנהלת הקבוצה להבהיר: לקיחת סרט הקפטן מאיציק עזוז היא החלטה של ההנהלה בלבד ואינה החלטת המאמן! החלטת ההנהלה נובעת מהתנהלותו של השחקן. כמו כן, פרסומים שונים כי חסן אבו זייד מונה לקפטן הקבוצה אינם נכונים".

עוד בנושא:

איציק לוזון: "נמשיך להילחם בבית הדין. אני ממשיך כרגיל במכבי פתח תקוה"
מבוכה במכבי חיפה: מולנסטיין ערך בוחן פתע, השחקנים לא ידעו את התשובות

איציק עזוז שחקן בני יהודה לפני פיראס מוגרבי שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מאוד כועס. עזוז/יוסי ציפקיס

עזוז עצמו פגוע מאוד מהמהלך ולדברי חבריו הוא שוקל לעזוב את הקבוצה בינואר. הבלם סירב להגיב לוואלה! ספורט, אך חבריו סיפרו היום כי הוא השתולל לאחר שקיבל את הבשורה ונראה פגוע מאוד.

בהודעה שהוציאה הקבוצה נטען שעזוז הגיב לפרסומים כך: "בני יהודה זה הבית והמשפחה שלי. אני אוהב את המועדון ומקבל כל החלטה של הנהלת הקבוצה באהבה! כל מה שחשוב לי זה הצלחת הקבוצה ולהוביל אותה למקום הראוי לה. כאשר קיבלתי את סרט הקפטן זה היה בזכות ולא בחסד, והייתי גאה לענוד אותו. אני מתכוון להמשיך להנהיג את הקבוצה גם בלי הסרט על היד. רוצה לאחל לכל אוהדי הקבוצה שנה טובה ואני בטוח שנדע ימים טובים יותר!!!"

למרות זאת, אחד מהשחקנים אמר היום: "אין סיכוי שאיציק יקבל את המהלך הזה בהבנה. זה אחד הדברים שהיו הכי חשובים לו. הוא מאוד פגוע מהמהלך ושאף אחד לא יהיה מופתע אם הוא יבקש לעזוב בינואר. מתחילת העונה מנסים שכל השחקנים המזוהים עם המועדון יעזבו. לא ברור למה כל החלטות מתקבלות על ידי ההנהלה ולא על ידי הצוות המקצועי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully