וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק לוזון: "נמשיך להילחם בבית הדין. אני ממשיך כרגיל במכבי פ"ת"

6.10.2016 / 9:31

הפתעה להתאחדות? למרות החלטת בית הדין שהקל בעונשו, מנכ"ל מכבי פ"ת הוציא צו עיכוב ביצוע ובינתיים, עד החלטת המחוזי, יישב באזור הספסל: "אני פרשתי מההתאחדות, לא מעניין אותי להיות שם"

איציק לוזון מנהל מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
ממשיך כרגיל. איציק לוזון/קובי אליהו

"ההחלטה של בית הדין לא משנה דבר. הוצאנו צו עיכוב ביצוע. יש דיון בבית המשפט המחוזי בעוד חודשיים ובו נמשיך להילחם בהם. כרגע אני ממשיך רגיל כרגע במכבי פתח תקוה. אתה תראה אותי במשחק הבא, הבא אחריו והבא אחריו. בית הדין לא יכול לעשות שום דבר כל עוד יש צו עיכוב ביצוע. נתראה בבית המשפט". כך הגיב מנכ"ל מכבי פתח תקוה, איציק לוזון, על הידיעה לפי בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליט לקצר את עונשו, ולהרחיקו למשך כשנה וחצי בלבד, עד מאי 2018, במקום למשך 30 חודשים.

למרות שההתאחדות לכדורגל כבר הרחיקה אותו מכל פעילות בהתאחדות ובמכבי פתח תקוה, לוזון נראה על הקווים במשחק מול מכבי חיפה. "כל עוד יש צו עיכוב ביצוע, וההחלטה אינה סופית, אני ממשיך כרגיל. אני יכול להמשיך גם בתפקידי בהתאחדות לכדורגל עד ההחלטה של בית המשפט המחוזי אך החלטתי לפרוש. לא מעניין אותי להיות שם. צריך לזכור שאני מתנדב, עושה להם טובה, ולא להפך", אמר.

כזכור, לוזון המיוצג על ידי עו"ד רמי צוברי, הורחק בעקבות הרשעתו בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת נכס שהושג בפשע, שימוש ברכב ללא רשות והסגת גבול. אתמול קיים בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קיים דיון נוסף, זאת לאחר שכך סיכמו הצדדים במסגרת הדיו בבית המשפט המחוזי, שיימשך כאמור בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully