וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה במכבי חיפה: מולנסטיין ערך בוחן פתע, השחקנים לא ידעו את התשובות

6.10.2016 / 21:20

ההולנדי ערך אסיפה בה ביקש מהשחקנים לחזור על דבריו באסיפה הקודמת, שקט נרשם בחדר ההלבשה. שחקן: "לא ידענו איך לאכול את עצמנו מרוב בושה". אייל משומר יחזור עוד שלושה שבועות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

רק לפני מספר ימים טען רנה מולנסטיין בתקשורת כי בקבוצה שלו "לא משחקים מסי, רונאלדו או ניימאר". את התכונות של השחקנים הגדולים בעולם הוא מנסה, כנראה, להדביק גם לשחקנים שלו, אולם אירוע שהתרחש כעת בחדר ההלבשה בעקבות אסיפה כזאת השחקנים לא ישכחו הרבה זמן. ההולנדי ערך אסיפת שחקנים בה ביקש מהם לחזור על דבריו באחת האסיפות האחרונות שקיים. שחקני חיפה לא ידעו את התשובות, ומבוכה גדולה נרשמה בחדר ההלבשה. "לא ידענו איך לאכול את עצמנו מרוב בושה. רנה עמד והסתכל עלינו, זה היה מביך מאוד".

האסיפה של מולנסטיין עסקה בשש תכונות שיש לקבוצות הכדורגל הטובות בעולם. מולנסטיין הזכיר אותן באחת האסיפות האחרונות בזו אחר זו. "אלו הן תכונות של קבוצה דומיננטית, בברצלונה או בריאל. אני רוצה שיהיו לנו אותן", אמר כשהוא נעזר במתרגם דקל קינן וספר: "1. סגל שמורכב משחקנים איכותיים 2. שיטת משחק 3. מנטליות של מנצחים 4. עבודה קשה ועבודת צוות 5. לכבוש שערים ולא לספוג 6. משמעת". אתמול הוא פנה לשחקנים וביקש למנות אותן. "מישהו מכם יכול לומר לי חלק מהתכונות?", שאל המאמן. במשך שתי דקות השחקנים שתקו. "כדי לקטוע את המבוכה הזאת פשוט התחלנו לנחש. חלק מהדברים היו נכונים, חלק לא. היינו אחרי אימון בוקר, אחד מתוך שניים. אז האסיפה הייתה בין האימונים, אחרי אוכל, היינו מאוד עייפים", הסביר אחד השחקנים.

בחיפה משבחים את העבודה של ההולנדי בקבוצה. מולנסטיין עורך לא מעט אסיפות, לא מעט מהן מתמקדים בפן המנטלי. הוא מבקש משחקניו לשמור על אורח חיים נכון ושם דגש על הרוח הקבוצתית. "עד עכשיו זה פחות בא לידי ביטוי בתוצאות, אבל אנחנו עובדים לטווח הארוך. יש הרבה מה ללמוד ממנו", אמרו בחיפה. חיפה תתארח אצל מכבי תל אביב בעוד כשבועים וחצי. לרשות המאמן עומד כרגע סגל מלא, פרט לאוהד לויטה שספק גדול אם יוכל לשחק. לאחר מכן תחזור הקבוצה לארח באצטדיון בחיפה, אז תארח את הפועל אשקלון.

אייל משומר עדיין לא רשם העונה דקות ליגה ולא משחק קרוב לחודשיים, אך נראה כי ההיעדרות שלו תימשך מספר שבועות נוספים. השחקן עבר בדיקה ונמצא כי הוא סובל מקרע בשריר, בעקבותיו ייעדר כשלושה שבועות נוספים.

עוד בנושא:

מוקדמות ליגת האלופות לנוער: מכבי חיפה הביסה 0:5 את סוליגורסק
מכבי חיפה: מולנסטיין עובר למתכונת של אימונים כפולים


(עדכון ראשון: 13:47)

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין באימון. אדריאן הרבשטיין
מתמקד הרבה בחלק המנטלי. מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully