וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מולנסטיין עובר למתכונת של אימונים כפולים. בוקולי מככב

5.10.2016 / 12:27

המאמן מגביר את הקצב לקראת מכבי תל אביב: "חשוב שנגיע בכושר שיא למשחק". עוזר המאמן בלט אחרי שהצטרף לאימונים. אלירן עטר עשוי לפתוח לצד גליינור פלט, רוקאביציה יסופסל?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

רנה מולנסטיין החליט לעבור למתכונת של שני אימונים ביום, זאת למרות פגרת הנבחרת. המאמן הבהיר לשחקניםנכי הוא מעוניין שהקבוצה תגיע בכושר שיא, לפחות בכל מה שקשור לכושר הגופני, למשחק מול מכבי תל אביב. היום ערכה הקבוצה אימון בוקר שהיה מורכב בעיקר ממשחקונים. היא תקיים גם אימון צהריים שיהיה בעוצמה נמוכה יותר.

מי שבולט מאוד באימונים האחרונים הוא דווקא שחקן העבר גוסטבו בוקולי, שמקבל ביטוי בעיקר לנוכח הסגל החסר באימונים. "הוא מבקיע ומבשל בלי הפסקה, אולי כדאי לו לשקול חזרה למגרשים", אמר אחד השחקנים בסיום האימון היום על הברזילאי בן ה-38 ששיחק 11 שנים במועדון. עוזר המאמן הופך להיות יותר מעורב באימונים של ההולנדי למרות שזה מחזיק צוות זר סביבו. אגב, מולנסטיין בעצמו השתתף בחלק מהאימונים האחרונים.

עוד בנושא:
המסר של שחקני מכבי חיפה: "השיטה מקשה, רוקאביציה צריך לשחק באגף"
מולנסטיין: "אם נאבד נקודות מול מכבי תל אביב אז כן, הליגה בורחת"

סקאוט במכבי חיפה, גוסטבו בוקולי. אדריאן הרבשטיין
מרשים באימונים. בוקולי/אדריאן הרבשטיין

הקשר עטאא ג'אבר קיבל הודעה שהוא בן 19 השחקנים המוזמנים למשחק האחרון אך נופה ברגע האחרון. עדיין לא ברור האם יהיה בסגל למשחק בנתניה. לאחרונה פרסמנו כי הקשר הופתע מהחלטת המועדון להעביר אותו לבני סכנין ללא ידיעתו. הצעד הזה הפתיע גם את איסמעיל ריאן, שנמצא חזק בתוכניות של המאמן ואז היה עשוי לעבור לקבוצה מהמגזר במסגרת הטרייד. אלירן עטר עשוי לפתוח לצד גליינור פלט. במקרה כזה, ניקיטה רוקאביציה עשוי לרדת לספסל.

היום (רביעי, 18:00, אצטדיוןבחיפה) תערוך קבוצת הנוער את הופעת הבכורה שלה בליגת האלופות, כשתארח לעיני נציגי הקבוצה הבוגרת את שחטיור סוליגורסק הבלארוסית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully