וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולנסטיין: "אם נאבד נקודות מול מכבי תל אביב אז כן, הליגה בורחת"

1.10.2016 / 20:29

מאמן מכבי חיפה לא חושב שאיבוד הנקודות ב-0:0 מול קרית שמונה יכריע, אבל יודע שהמשחק מול המוליכה יהיה משמעותי: "החמצנו, צריכים לנצח משחקים כאלה". איוניר: "משחק הגנה אדיר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה רשמה הערב (שבת) תוצאת תיקו שלישית ברציפות בכל המסגרות, כשסיימה ב-0:0 ביתי עם עירוני קרית שמונה. הקבוצה של רנה מולנסטיין מיעטה להגיע להזדמנויות, ובעוד שלושה שבועות, אחרי פגרת הנבחרות, תתארח אצל מכבי תל אביב בתקווה לשוב למסלול הניצחונות. בדומה לה, קרית שמונה סופרת כבר תוצאת תיקו חמישית ברציפות.

עוד בנושא:

מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-0:0

שחקני מכבי חיפה בדקת מחיאות כפיים לזכר שמעון פרס ז"ל/יוסי ציפקיס

רנה מולנסטיין אמר בסיום: "היו לנו הזדמנויות טובות והיינו חייבים לנצל אותן. היו לנו לפחות שש הזדמנויות כאלה. אני שמח שאתם מציינים את האווירה, אני מרגיש שיש אווירה טובה. אמרתי לשחקנים שאני מאוכזב כמוהם, אבל אני לא יכול לבוא בתלונות. הייתה לנו משמעת מאחורה גם כשהימרנו על התקפה. אנחנו רוצים להמשיך הלאה ולשחק באופן חיובי, אבל אנחנו צריכים לנצח סוג משחקים כאלה. אני לא מרגיש שהליגה בורחת, יש עוד הרבה משחקים והרבה נקודות להשיג".

כשנשאל אם הפסד למכבי תל אביב כן יגיד שהליגה בורחת, השיב מולנסטיין: "אם נפסיד נקודות, אז כן".

מוטי איוניר, מאמן עירוני קרית שמונה: "החילוף של הזוהרוי לא היה הגנתי, קאסיו פצוע והתפקוד של אופיר היה סוג של אלתור. אני מגיע לראש השנה מרוצה מהנקודה הזו. אנחנו חייבים להתחיל לנצח, בטח בבית. זו עדיין קבוצה שניצלה שנה שעברה במחזור האחרון ונבנתה מחדש. חשוב שיהיה משחק הגנה יציב, אבל מבחינה התקפית יש לנו הרבה מה לשפר. רצינו להתאים את עצמנו למכבי חיפה ואיך תשחק. ברגע שראינו שיש שני חלוצים, חזרנו לשחק עם שלושה בלמים. ההגנה נתנה משחק אדיר, הייטור ומימוני היו מצוינים. אני לא זוכר טעות אחת של הייטור ודין נתן לי חומר למחשבה למשחקים הבאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully