וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת במשפט האונס של דרק רוז טוענת: הם אנסו אותי אחד אחרי השני

האשמות קשות בנאומי הפתיחה במשפט האזרחי נגד כוכב ה-NBA: התובעת מיררה בבכי בזמן שעורך דינה פירט על אירועי הלילה, נציגיו של רוז מכחישים: "זה ניסיון לזכות בלוטו, לא יותר מזה"

דרק רוז, ניו יורק ניקס. AP
אחרי יחסי המין הוא לקח את הקונדום. רוז/AP

משפט האונס של דרק רוז נפתח הלילה (חמישי) בארה"ב, עם נאומי הפתיחה של עורכי הדין. הנציג של התובעת, המתלוננת, טוען שהיא עברה "אונס קבוצתי", ולטענתה, הגארד של ניו יורק ניקס ועוד שני אנשים "אנסו אותה בתורות", אחד אחרי השני, בעודה "לא בהכרה". התובעת, שמיררה בבכי לאורך הדיון, דורשת פיצוי של 21.5 מיליון דולר מהשלושה, שעל פי טענותיה אנסו אותה בדירתה בלוס אנג'לס באוגוסט 2013.

עורך דינה של התובעת המשיך את הקו שהציגה עד עתה, וטוען שהיא השתכרה במהלך בילוי עם רוז וחבריו, אולי אף סוממה. אחר כך הלכה איתם הביתה והתעלפה. לטענתה, רוז וחבריו אנסו אותה, אחד מהם אף אנס אותה פעמיים. "היא זוכרת את רוז בקצה המיטה, עירום בחלקו התחתון, ואז חודר אליה", אמר. אחרי שסיפרה לחברות שלה על האירועים הן ניסו לשכנע ללכת להתלונן למשטרה, אבל לא עשתה זאת בגלל ש"הרגישה מובכת, וסבלה מדיכאון ומהתקפי חרדה".

עורך הדין של התובעת, בת 30 ממוצא היספני, טוען שהיא התעוררה כשהשמלה שלה קשורה סביב צוארה, חומר סיכה מרוח על רגליה, קונדומים מפוזרים סביב המיטה ו"כאב שורף" באיבר המין.

עוד בנושא

ואן גנדי בהצהרה חריפה: "שחקן שיואשם באלימות נגד נשים צריך להיות מושעה לעונה שלמה"
מחממים את הפרקט: מה מצפה לניו יורק ניקס בעונה הבאה

seperator

מנגד, נציגיו של דרק רוז (ושני חבריו - רנדל המפטון וריאן אלן) היו תוקפניים יותר, והרבו להתייחס לעובדה שאף אחד מחבר המושבעים אינו שחור. במהלך בחירת המושבעים עורך הדין שאל את המועמדים הפוטנציאליים שאלות כמו "אם הבת שלך הייתה מביאה הביתה בן זוג שחור, איך היית מגיב?", או "האם תסריט של שלושה גברים מקיימים יחסי מין עם אישה הוא פוגעני בעיניך?".

השלושה טוענים כי אכן קיימו עמה יחסי מין, אבל שזה הי בהסכמה. במהלך נאום הפתיחה עורך הדין של דרק רוז הציג את התובעת כ"גולד דיגר", ושהיא לא הייתה שיכורה כשרוז וחבריו הגיעו לדירתה. עוד ציין ש"הרבה מאוד נשים רוצות להגיע לדרק רוז" וסיכם בכך ש"התביעה שקרית, ההצגה של התובעת היא ניסיון עלוב לזכות בלוטו, לא יותר מזה".

אחרי יחסי המין רוז ארז את הקונדום המשומש שלו ולקח אותו איתו. עורך דינו הסביר: "כשאתה שחקן NBA, אתה לא משאיר את הזרע שלך ומאפשר למישהי להיכנס להיריון. הסיפורים על התופעה הזאת ידועים".

כרגע מדובר בתביעה אזרחית, ולא פלילית. במצב הנוכחי, אם רוז וחבריו יואשמו, הם יצטרכו רק לשלם לה פיצוי כספי ולא ללכת לכלא. עם זאת, החקירה של משטרת לוס אנג'לס נותרת פתוחה, והחוקרים עוקבים אחרי העדויות במשפט, שעשויות להוביל לתביעה פלילית. רוז צפוי להופיע בבית המשפט הלילה, כשהעדויות יחלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • דרק רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully