וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס על הטבעת של בלאט: "החלטה של המועדון, כולנו מאחוריה"

קליבלנד פתחה את קדם העונה עם 102:117 על אורלנדו, לברון ג'יימס התייחס להחלטה לכבד את בלאט ("מי אני שאקבע?"), טיירון לו החמיא למאמן לשעבר: "בלאט לא רצה לקבל והתווכח, שמח שהסכים כי זה מגיע לו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: בלאט מדבר אחרי הניצחון על מכבי תל אביב

בקליבלנד המשיכו לעסוק גם הלילה בטבעת האליפות של דייויד בלאט. כזכור, המאמן הישראלי פתח את העונה שעברה בקליבלנד, פוטר במהלכה, ובסופה זכו הקאבס באליפות כשמי שעומד על הקווים הוא מי שהיה עוזרו של בלאט, טיירון לו, שהוליך את קליבלנד לניצחון מדהים 3:4 על גולדן סטייט.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול ביסמאק ביומבו, אורלנדו מג'יק. AP
לא, לא הוא מחליט. לברון/AP

למרות שבלאט לא היה זה שהוליך את הקבוצה לאליפות, המאמן הישראלי אישר אתמול (רביעי) שקליבלנד הציעה לו לקבל טבעת אליפות, ושהוא הסכים לפנייה: "אני נמצא היום במקום אחר, זה לא מעסיק אותי. אני יכול להגיד שקיבלתי פנייה והסכמתי", אמר בראיון לגלי צה"ל. בתקשורת בארה"ב מצוטט בלאט כאומר שקיבל "הצעה מכובדת" מהקאבס.

הלילה הקאבס אישרו לראשונה באופן רשמי שהג'נרל מנג'ר דיוויד גריפין הציע לבלאט טבעת, ושהישראלי נענה לבקשה. לברון ג'יימס התייחס לראשונה להחלטה, ואמר שהוא תומך בה. "זו החלטה של המועדון, ואם זה מה שהם רצו, אז כולנו מאחוריהם", אמר לברון, "מי אני שאחליט מי יכול או לא יכול לקבל טבעת?". כזכור, בעונה שעברה, אחרי הפיטורים, פרשנים רבים טענו כי לברון היה זה שעמד מאחורי ההחלטה לפטר את בלאט.

עוד בנושא

בלאט אישר: הסכמתי לקבל טבעת אליפות מקליבלנד
בלאט נגד פיני גרשון: "אנשים לוקחים קרדיט על ההחתמה של פארקר, אני יודע את האמת"
טיירון לו: "לא הארכתי חוזה באמצע העונה מתוך כבוד לדיוויד בלאט"

עוד באותו נושא

בלאט: "אנשים לוקחים קרדיט על ההחתמה של פארקר, אני יודע את האמת"

לכתבה המלאה
טיירון לו, כריס אנדרסן, קליבלנד קאבלירס. AP
עונה חדשה יצאה לדרך. לו עם אנדרסן/AP

טיירון לו, עוזרו לשעבר של בלאט, אמר הלילה ש"הדבר הראשון שאמרתי אחרי הזכייה בתואר זה שחייבים להביא טבעת גם לקואץ' בלאט. הייתי צריך להתווכח איתו קצת, הוא לא רצה לעשות את זה. אבל הוא ללא ספק ראוי לאחת. אני שמח שהוא הסכים לקבל אותה, ואני שמח שהמועדון יעניק לו אותה".

יש לציין כי אנדרסון ורז'או, שגם הוא החל את העונה בקליבלנד ועזב במהלכה, עדיין לא החליט אם לקבל את הטבעת שהוצעה לו על ידי המועדון. ורז'או סיים את העונה בגולדן סטייט, ושיחק בשורותיה כזו הפסידה לקאבס.

קליבלנד ערכה הלילה את משחק האימון הראשון שלה, והביסה 102:117 את אורלנדו, במשחק שבו הוליכה ב-30 הפרש כבר ברבע השני. לברון שיחק 13 דקות ובמהלכן קלע 7 נקודות וחילק 6 אסיסטים. קווין לאב קלע 8 נקודות וקלט 4 ריבאונדים ב-13 דקות. קיירי אירווינג עדיין מקבל מנוחה אחרי הקיץ הארוך שכלל גם את המשחקים האולימפיים. דאנדרה ליגינס, שהגיע מליגת הפיתוח, פתח במקומו. ג'יי אר סמית עדיין לא נמצא עם הקבוצה, ומי שכרגע ממלא את מקומו הוא טוני דאגלס, שחתום על חוזה זמני.

* יוטה ג'אז גברה 99:104 על פיניקס, דראגן בנדר שיחק 26 דקות במדי הסאנס וקלע 6 נקודות (3 מ-7 מהשדה) כולל 4 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה ושתי חסימות.

סקר ב-ESPN: האם הייתם מקבלים טבעת אליפות מקבוצה שלא הייתם בה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully