וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי משחק צמוד: אוקלהומה סיטי ת'אנדר גברה 89:92 על ברצלונה

אחרי שהפסידה לריאל מדריד, הצליחה הקבוצה של ראסל ווסטברוק (12 נקודות) לנצח את הקטלאנים במשחק רב תהפוכות הרבה בזכות 24 נקודות של אנס קאנטר. ויקטור קלאבר בלט עם 25 משלו מנגד

אנס קאנטר שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
סל חשוב בסיום. קאנטר/AP

קבוצות ה-NBA ממשיכות להתכונן לפתיחת העונה בעוד פחות משלושה שבועות, חלקן בעזרתן של הקבוצות הבכירות של אירופה. אחרי שהפסידה מותחן פלוס הארכה מול ריאל מדריד, אוקלהומה סיטי נגררה למשחק צמוד גם עם יריבתה המושבעת ברצלונה אך הפעם הצליחה לגרד ניצחון 89:92.

המשחק היה צמוד לכל אורכו. ברבע הראשון אף קבוצה לא הצליחה לפתוח יתרון של מעל חמש נקודות (הת'אנדר הובילו 3:8 בפתיחה), אך הקהל הלא רב שהגיע נהנה מפתיחה חזקה של ראסל ווסטברוק, שקלע שש נקודות ב-12 הדקות הראשונות (מתוך 12 במשחק) כולל דאנק מהדהד ואופייני, ושל אנס קאנטר שפתח בחמישייה וסגר את הרבע עם שמונה נקודות. ברבע השני OKC הייתה מבולבלת (15 איבודים במחצית הראשונה) והקטלאנים ניצלו זאת ליתרון שיא של תשע, אך שלשה של דומנטס סאבוניס לקראת ההפסקה הורידה את הקבוצות ב-45:47 לברצלונה במחצית.

עוד בנושא

הכנה: יול כפה הארכה על הבאזר, ריאל ניצחה 137:142 את אוקלהומה סיטי

לאחר ההפסקה הקבוצה של בילי דונובן שיפרה את ההגנה בראשותו של אנדרה רוברסון אך בכל זאת ירדה בפיגור בסיום הרבע בזכות שלשה נהדרת של חואן קרלוס נבארו הבלתי נגמר. היתרון של ברסה נשמר עד דקה לסיום, אז ג'וש הוסטיס חסם מתחת לסל את ג'ואי דורסי ואנס קאנטר קבע 89:90 מן העבר השני. השחקנים של יורגוס ברצוקאס עוד קיבלו כדור אחרון בפיגור נקודה, 17.6 שניות לסיום, אך לא ניצלו זאת וירדו מנוצחים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק. AP
משחק רגוע. ווסטברוק/AP

קאנטר הוביל את קלעי המנצחת עם 24 והוסיף גם שמונה ריבאונדים, ווסטברוק הוסיף 12 וחמישה אסיסטים ו-ויקטור אולדיפו קלע 10. מן העבר השני ויקטור קלאבר היה נהדר עם 25 נקודות ב-9/12 מהשדה וארבע שלשות, אלכסנדר ווזנקוב הוסיף 13, אנטה טומיץ' ובראד אולסון קלעו 10 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully