וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: יול כפה הארכה על הבאזר, ריאל ניצחה 137:142 את אוקלהומה סיטי

הספרדי (22 נקודות) צלף שלשות ברגעי הסיום של הרבע השני, השלישי והרביעי, שלח את המשחק להארכה ובה אלופת ספרד השלימה את המהפך מול נציגת ה-NBA. אולאדיפו קלע 34, ווסטברוק 18

ויקטור אולאדיפו שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
34 נקודות, והפסד. ויקטור אולאדיפו/AP

אחרי שהספיק לבלות בספרד ולהחליף חולצות עם כריסטיאנו רונאלדו, ראסל ווסטברוק חווה הערב (שני) הפסד ראשון על אדמת אירופה, כשאוקלהומה סיטי ת'אנדר איבדה יתרון של 20 נקודות ובסופו של דבר הפסידה 142:137 לאחר הארכה לריאל מדריד, במסגרת מסע המשחקים של קבוצות ה-NBA מסביב לעולם. עבור הת'אנדר זוהי הופעה שנייה ב"גלובל גיימס", ואחרי שניצחה ב-2013 את פנרבחצ'ה/אולקר באיסטנבול ואת פילדלפיה במנצ'סטר, יש לה הפסד בכורה. ביום רביעי מצפה לה משחק נוסף בספרד, הפעם בברצלונה.

בחמישייה של האורחים, אותם עזב במהלך הקיץ קווין דוראנט, הופיע דומנטאס סאבוניס, בנו של ארווידאס שכיכב בריאל מדריד לפני שעשה את המעבר ל-NBA. סאבוניס ג'וניור קלע את השלשה הראשונה במשחק ויחד עם ווסטברוק (9 נקודות ו-4 אסיסטים ברבע הראשון) דאג לבריחה ויתרון 22:35. סרחיו יול ואנדרס נוצ'יוני ניסו להחזיר את ריאל למשחק, אבל ויקטור אולאדיפו סיים את המחצית עם 14 נקודות ושמר על יתרון מבטיח 50:65, גם לאחר שחברו סטיבן אדמס סובב את הקרסול ולא יכול היה לחזור לשחק.

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר (משמאל) מול יונאס מאצ'יוליס שחקן ריאל מדריד. AP
שיחק רק ברבע הראשון והשלישי. ראסל ווסטברוק מול יונאס מאצ'יוליס/AP

אולאדיפו כבר הגדיל את ההפרש ל-20, אך אז החלה ריאל במיני-קאמבק בהנהגתו של טריי תומפקינס. הפאוור פורוורד האמריקאי של הבלאנקוס, שהחל את המחצית עם 3 נקודות במאזנו, צלף 13 ברבע השלישי ויחד עם שלשה של יול על הבאזר הצליח להקטין ל-95:87 בלבד. ג'יי סי קארול המשיך לנגוס בפער, כשמנגד אולאדיפו החזיק את אוקלהומה כמעט לבדו עם 11 נקודות רצופות. נוצ'יוני העלה את ריאל ליתרון ראשון, אבל אז אנס קאנטר תפס בעלות עם שמונה נקודות רצופות ואלכס אברינס, אקס ברצלונה, צלף שלוש שלשות. הניצחון הובטח? לא אצל יול. נוצ'יוני קלע שתיים משלוש הזריקות שלו מקו העונשין כשנותרו ארבע שניות לסיום, החטיא את השלישית והכדור הגיע ליול שהשווה עם שלשה על הבאזר - כפי שעשה גם ברבע השני והשלישי - ושלח את המשחק להארכה עם 126:126.

למרות שהמשחק התארך ל-53 דקות, ריאל נראתה רעננה יותר, נישאה על גלי ההתלהבות והשלימה את המהפך הגדול שלה. אות'לו האנטר היה האיש המרכזי בחמש הדקות האחרונות לצד יול והשניים העניקו ניצחון לאירופה על חשבון קבוצת הצמרת מה-NBA.

קארול סיים כקלע המוביל של ריאל מדריד עם 24 נקודות, יול המצוין הוסיף 22, האנטר קלע 19 ותומפקינס ונוצ'יוני תרמו 16 כל אחד. אולאדיפו צלף 34 עבור אוקלהומה סיטי, קאנטר קלע 29 והוסיף 10 ריבאונדים, ווסטברוק סיים עם 18, אברינס עם 12 וסאבוניס ג'וניור קלע 7.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סטיבן אדמס שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
נפצע בקרסול. סטיבן אדמס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully