וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבחירה במכבי תל אביב מפוקפקת, ההתקדמות של ראיקוביץ' נעצרה"

מגזין "4:4:2" היוקרתי דירג את שוער הצהובים במקום ה-47 מתוך 59 הצעירים המבטיחים ביותר בעולם עד גיל 21: "העדיף את מכבי תל אביב בגלל ליגת האלופות, ראיקוביץ' זקוק לאתגר חדש"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב שברה הקיץ את שיא ההעברות בכדורגל הישראלי כאשר הנחיתה את וידאר קיארטנסון תמורת 3.5 מיליון יורו. עוד לפני שהחלוץ האיסלנדי התחיל לפרוע שטרות עבור שוטה ארבלדזה, הצהובים הצהירו על הכוונת שלהם עם הצירוף של פרדראג ראיקוביץ' בקיץ 2015. השוער הסרבי הגיע לישראל עם התואר המחייב - השוער הטוב בעולם לגילו ומאז גם הספיק לתפוס את מקומו של אקס מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ' בהרכב של נבחרת סרביה.

עוד בנושא:

ניר לוין: "ישראלים יכולים לעשות עבודה טובה בתפקיד כמו של ג'ורדי"

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בחירה מפוקפקת? ראיקוביץ'/ברני ארדוב

היום (רביעי) זכה ראיקוביץ' לכבוד מיוחד מצד המגזין היוקרתי "4:4:2" כאשר הוא נכלל ברשימת 59 השחקנים המבטיחים ביותר עד גיל 21. שוער הצהובים הקדים את וינסנט קוזילו של ניס, אלכסנדר גולובין מצסק"א מוסקבה והכישרון של בורדו הצרפתית אדם אונאס. סנטי מינה, שנכנס לרוטציה של ולנסיה העונה, מקדים את הסרבי וניצב במקום ה-46.

"ראיקוביץ' פרץ לתודעה במדי סרביה ביולי 2013, אז כיכב בדרך לזכייה באליפות אירופה עד גיל 19. הוא היה רק בן 17, אולם כישורי המנהיגות שלו היו יוצאי דופן. ראיקוביץ' עצר שני פנדלים מול נבחרת פורטוגל בחצי הגמר ושמר על רשת נקייה מול צרפת בגמר. מאז הוא הספיק לשמש כקפטן של הנבחרת עד גיל 20 במונדיאל שהתקיים בניו זילנד, עם ארבע ספיגות בלבד בשבעה משחקים - בדרך לזכייה בתואר השוער המצטיין של הטורניר", טענו במגזין.

על העובדה כי הסרבי הכישרוני משחק במכבי תל אביב כתבו: "השוער בחר בצורה מפוקפקת דווקא במכבי תל אביב אחרי ששיחק בכוכב האדום בלגרד. ההעדפה של המועדון הישראלי הייתה בשל העובדה כי הם שיחקו בשלב הבתים של ליגת האלופות, הרפתקה שהסתיימה בתבוסות עבור מכבי תל אביב. ההתקדמות של ראיקוביץ' נעצרה לאחרונה, נדמה כי הוא זקוק לאתגר חדש כדי לחזור אל המסלול".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מעל הכישרונות של צסק"א וניס. ראיקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully