וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגישושים של הגדולות, ההימורים המשוגעים: הטירוף סביב קראמוקו דמבלה הולך וגובר

יונייטד, סיטי ובאיירן כבר החלו לגשש בכיוונו של הילד בן ה-13, שהדהים את עולם הספורט כששיחק בקבוצה עד גיל 20 של סלטיק. וגם: סוכנויות ההימורים כבר פועלות במרץ (יחס של 66/1 שיבקיע יותר מלארסון)

צילום מסך

קראמוקו דמבלה בן ה-13 הדהים את עולם הספורט ביום שני האחרון כשעלה לשחק במדיה של סלטיק עד גיל 20. ההופעה שלו, עם שחקנים הבוגרים ממנו כשבע שנים, משכה את עיניהם של חובבי כדורגל רבים, שתהו על פשר הדבר.

בעקבות הביקוש הגדול, בסקוטלנד מפרסמים פרטים נוספים על דמבלה, שהתגלה על ידי צייד כישרונות עוד ב-2008. "הוא היה מדהים כבר ברגע הראשון שראיתי אותו", נזכר דייויד פיניי שגילה את דמבלה כשזה היה בן חמש. "אני זוכר שהוא הקפיץ את הכדור 100 פעמים, פשוט לא האמנתי למראה עיניי".

בעקבות ההייפ הגדול ובשל הביצועים המדהימים של השחקן הצעיר בסרטונים, בסקוטלנד מדווחים שחלק גדול מקבוצות הפרמיירליג - ביניהן מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, ארסנל וכן גם ברצלונה, באיירן מינכן ופריס סן ז'רמן - חושקות בשירותיו של השחקן והחלו לבדוק את האפשרות לצרפו.

עוד בנושא:

דמבלה לא לבד: הכדורגלנים הכי צעירים שעלו על כר הדשא
טראש טוק: בן 13 שיחק בסלטיק עד גיל 20

דמבלה עושה צחוק משחקני ברצלונה

עוד לפני שערך את ההופעה ההיסטורית במדי הקבוצה עד גיל 20 של סלטיק, מסתבר כי הוא ערך אימון עם הקבוצה הבוגרת, בשורותיה משחק קשר נבחרת ישראל ניר ביטון. על פי הדיווחים, דמבלה התאמן תחת עיניו הבוחנות של המאמן ברנדן רוג'רס.

סוכנויות ההימורים בסקוטלנד החליטו לנצל את הרעש הגדול, ומציעות הימורים שונים הקשורים לשחקן הצעיר. כמו למשל מתי הוא יערוך את הופעת הבכורה שלו או האם הוא יהפוך לכובש הכי צעיר בהיסטוריה של סלטיק. אם אתם משוכנעים כי בעתיד דמבלה ישחק בברצלונה, הסוכניות השונות מציעות יחס של 33/1 על הימור זה. היחס על כך שיהפוך לקפטן ההופס בעתיד עומד על 12/1, והיחס כי יבקיע יותר שערים מהנריק לארסון עומד על 66/1.

  • עוד באותו נושא:
  • סלטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully