וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סוארס דורש להשוות את שכרו בברצלונה לזה של ניימאר

בספרד מדווחים החלו במו"מ להארכת חוזהו של השחקן, כאשר נציגיו דורשים שדרוג מ-10 מיליון ל-16 מיליון בעונה עד 2021. נכון לעכשיו המועדון לא מוכן לשלם את הסכום הזה בשל גילו של סוארס

one

בברצלונה עדיין מנסים לעכל את ההפסד המפתיע לסלטה ויגו במחזור האחרון, אך מאחורי הקלעים מתעסקים במועדון בעתידם של שחקני המפתח. אחרי שהבטיחה את הישארותו של ניימאר, ב"אל מונדו" מדווחים היום שהמטרה מספר 1 של הקבוצה היא להחתים על חוזה חדש את לואיס סוארס, החלוץ האורוגוואי הנפלא שלה.

עוד בנושא:

שחקן נבחרת אורוגוואי: "מאז שמסי העביר אותי בין הרגליים חיי הפכו לגיהנום"

שחקני ברצלונה לואיס סוארס עם ניימאר. GettyImages
ירוויחו אותו סכום? ניימאר וסוארס/GettyImages

לסוארס בן ה-29 יש חוזה עד 2019 ועל פי הדיווח הנהלת הקבוצה כבר החלה במו"מ עם פרה גווארדיולה, סוכנו של השחקן, במטרה להחתימו על חוזה חדש עד 2021 ולמעשה להבטיח שסוארס ישחק אצלה עד סוף הקריירה שלו כאשר בסוף החוזה הוא יהיה כבר בן 34. על פי הדיווח של העיתון הקטלאני, ישנם עדיין פערים גדולים בין ההצעה של הקבוצה לדרישות של האורוגוואי. נכון לעכשיו מי שנמצא בצמרת המשתכרים בבארסה הוא ליאונל מסי שמרוויח כ-21 מיליון יורו בעונה, כשאחריו ניימאר ששדרג את חוזהו ומרוויח כ-16 מיליון יורו. אינייסטה במקום השלישי ברשימת המשתכרים ורק אחריו נמצאים סוארס והקפטן בוסקטס שמרוויחים 10 מיליון יורו לעונה.

כעת, סוארס רוצה לקפוץ בסולם השכר ולחתום על חוזה שווה לפחות לזה של ניימאר, משהו שהמועדון לא יכול להבטיח לו בשלב זה. למרות התרומה האדירה של סוארס, שכבש 92 שערים ב-104 משחקים רשמיים מאז שהגיע מליברפול תמורת 82 מיליון יורו, פערי הגילאים (29 לעומת 24 של הברזילאי) לא משחקים לטובתו של סוארס. בכל מקרה, ברצלונה תנסה לעשות את מירב המאמצים כדי להשאיר את האורוגוואי אצלה, אך כנראה בין הצדדים צפוי מו"מ ארוך ומתיש.

* מי שעשוי לעזוב את ברצלונה, אולי בעונה הבאה, הוא חאבייר מסצ'ראנו. בתקשורת בספרד מדווחים שלבלם הארגנטינאי יש הצעות מפתות על השולחן מקבוצות בליגה הסינית, כשגם האופציה של חזרה לריבר פלייט קבוצה נעוריו עומדת על הפרק. מסצ'ראנו היה שחקן הרכב קבוע בעונה שעברה, אך אחרי החתמתו של סמואל אומטיטי הוא הפך למחליף של הצרפתי שמקבל עדיפות במרכז ההגנה לצידו של פיקה. כשהוא כבר ב-32, ייתכן שבארסה תעדיף למכור בקיץ את השחקן, עליו היא קיבלה כבר הצעה בסך 50 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully