וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת אורוגוואי: "מאז שמסי העביר אותי בין הרגליים חיי הפכו לגיהנום"

מתיאס קורוחו הפך לגיבור רשת בעל כורחו בעקבות דריבל קסום של הפרעוש. מאז, לטענתו, כולם נטפלים אליו: "הפכתי לבדיחה, מזהים אותי בתור הקורבן של ליאו. אילצו אותי לראות את זה מאות פעמים"

one

כולנו אוהבים להתמוגג מהדריבל המופלא של ליאונל מסי, אבל מסתבר שיש כאלה שגם סובלים מזה. כזה הוא מתיאס קורוחו מנבחרת אורוגוואי, אחד מבין עשרות הקורבנות של הפרעוש לאורך השנים, שהתמודד מולו לפני חודש במוקדמות המונדיאל (0:1 לארגנטינה) וקיבל ממנו את המזכרת הגרועה ביותר: השחלה בין הרגליים שצברה במהירות מאות אלפי צפיות ברשת. מאז, הוא טוען, חייו השתנו מקצה לקצה.

"נטפלים אליי. הפכתי לבדיחה בכל דרום אמריקה ולא עוברת דקה מבלי שמישהו מזכיר לי את זה. חיי הפכו לגיהנום. נאלצתי לצפות במהלך הזה מאות פעמים בחודש האחרון", אמר. "מצד אחד אני מנסה לקחת את זה בהומור, ואומר לעצמי שלפחות עכשיו כולם יזהו אותי לעולם בתור הקורבן של ליאו. מצד שני, אולי עדיף שכל זה לא היה קורה? אני באמת כבר לא יודע".

קורוחו בן ה-30, בלם סן לורנצו, רשם 17 הופעות במדי הנבחרת בקריירה, אולם ההופעה האחרונה היא ללא ספק הזכורה ביותר. מסי גם כבש באותו משחק, שהיה גם הקאמבק שלו למדים הלאומיים אחרי הפרישה המתוקשרת.

מתיאס קורוחו, נבחרת אורוגוואי, מול חורחה ולדיביה, נבחרת צ'ילה. AP
הקורבן - קורוחו/AP
ליאונל מסי במדי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
והקוסם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully