וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלישע לוי סבור שיש שחקנים שמתאימים יותר לשיטה שלו"

5.10.2016 / 8:08

בנבחרת ממשיכים לדון בראיון נאתכו, שעורר סערה. 9 שחקנים סגורים בהרכב, כרגע לוי נוטה לפתוח גם עם צדק וקהת. חמד: "מקדוניה יריבה קשה. צריך להביא את הדריכות שהייתה מול איטליה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל נחתה הבוקר (רביעי) בסקופיה, שם היא תערוך הערב את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (21:45, ערוץ 1), במסגרת מוקדמות המונדיאל, שיהיה הראשון מבין שניים השבוע (ביום ראשון היא תארח בטדי את נבחרת ליכטנשטיין). אלישע לוי וערן זהבי ידברו מאוחר יותר עם התקשורת. לאחר הנחיתה אמר תומר חמד לתקשורת ולאתר הרשמי של ההתאחדות: "כמובן שאנחנו רוצים לחזור עם שלוש נקודות, זה לא יהיה קל ואנחנו יודעים את זה. מקדוניה היא יריבה קשה. למרות זאת, נבחרת ישראל באה לפה בשביל לנצח, מבלי להקל ראש ביריבה. אנחנו צריכים להגיע למשחק הזה באותה דריכות כמו שהגענו למשחק מול איטליה ולהביא את היכולת מהמפגש גם לפה. לא היה הרבה זמן להתכונן, אבל אני בטוח שכבר נדע הכל על הנבחרת המקדונית ואלישע יכין אותנו בצורה הטובה ביותר".

עוד בנושא:
שיר צדק ואלמוג כהן תורגלו בהרכב לקראת מקדוניה (חמישי, 21:45, ע' 1)
ביברס נאתכו: "זה לא הסגל הכי טוב שאלישע לוי יכול להעמיד לנבחרת"
אלישע לוי בראיון: "לערן זהבי קשה לשחק לבד בנבחרת"

מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי. יוסי ציפקיס
עדיין מתלבט. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

השיחה המרכזית בנבחרת בימים האחרונים עסקה כמובן בראיון שהעניק לפני מספר ימים ביברס נאתכו לוואלה ספורט, בו הוא טען כי "זה לא הסגל הטוב ביותר שאלישע לוי יכל לזמן", ושפך אור על הנעשה בנבחרת, תוך שהוא טוען כי יש לו מקום בסגל הנוכחי. כפי שחשפנו עוד לפני המשחק מול איטליה, נאתכו זעם לאחר שראה כי לוי תרגל את אייל גולסה בהרכב על חשבונו ומאוחר יותר, לאחר פציעת הקשר, הוא התלבט בין רועי קהת לשרן ייני.

כעת, גם לאחר שייני ובירם כיאל לא בסגל הנבחרת, קשר צסק"א מוסקבה מוצא את עצמו מחוץ לסגל. בנבחרת ישראל אמרו: "ביברס לא זומן לנבחרת כיוון שאלישע סבור שיש שחקנים אחרים שמתאימים יותר לשיטת המשחק שלו. הוא בהחלט חלק מהסגל הרחב שלנו".

בערב החג התברר כי שחקן נוסף שזומן לסגל אך לא הופיע ברשימות הוא טאלב טואטחה. איינטרכט פרנקפורט כבר קיבלה הודעה כי על השחקן להתייצב לאימונים, כפי שנהוג במקרה של שגרירים שעתידים לקבל זימון, אולם מכיוון שלא קיבלה כל הודעה אחרת המבטלת את זימונו פרסם המועדון הודעה לעיתונות בה נכתב כי הוא חלק מהסגל של נבחרת ישראל. בנבחרת הסבירו כי טואטחה חזר מפציעה ולכן לא זומן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully