וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: שיר צדק ואלמוג כהן תורגלו בהרכב

4.10.2016 / 19:25

הנבחרת המריאה לסקופיה לקראת המשחק מול מקדוניה (חמישי, 21:45, ערוץ 1). בלם באר שבע מקבל בשלב זה עדיפות על פני רמי גרשון. התלבטות בין רועי קהת לאייל גולסה, זהבי וחמד יפתחו בחוד

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לאחר ההפסד הביתי לאיטליה 3:1, נבחרת ישראל תמשיך בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 עם שני משחקים יותר קלים על הנייר, מול מקדוניה וליכטנשטיין, כאשר המפגש הראשון יהיה מול המקדונים (חמישי, 21:45, ערוץ 1).

נבחרת ישראל כבר המריאה לסקופיה ומחר תערוך שם את האימון המסכם. בשלב זה נראה ששיר צדק מקבל עדיפות במרכז ההגנה על פני רמי גרשון. דודו גורש, אלי דסה, איתן טיבי ואופיר דוידזאדה משלימים את חוליית ההגנה בקישור תופקד אלמוג כהן לצד ניר ביטון כשלפניהם שיחקו ארבעת שחקני ההתקפה - רועי קהת, טל בן חיים, ערן זהבי ותומר חמד. קהת הוחלף באייל גולסה ונראה כי שם ישנה התלבטות למאמן.

אלמוג כהן עם שיר צדק שחקני נבחרת ישראל. מגד גוזני
קיבל עדיפות על פני רמי גרשון. שיר צדק עם אלמוג כהן/מגד גוזני

ומאמן היריבה, איגור אנגלובסקי, כבר הספיק להתייחס למשחק החשוב. "אנחנו מאוד ממוקדים לקראת המשחק הקרוב מול ישראל. אני מצפה שנגיע משוחררים ומקווה שנצליח להשיג ניצחון. שלוש נקודות במשחק הזה יתנו לנו הרבה מוטיבציה לקראת המפגש מול איטליה". אמר המאמן, שלא מנמיך ציפיות לקראת המפגש מול אלישע לוי וחניכיו, אך הוסיף: "עם זאת, לישראל יש קבוצה חזקה מאוד ועלינו לנצל את החולשות שלה כדי להשיג את המטרה שלנו. אני שמח שכולם בסגל שלנו בריאים, ואם נשחק עם הרבה מאמץ אני מאמין שנוכל לשמח את האוהדים שלנו". אנגלובסקי וחניכיו יפגשו את האיטלקים שלושה ימים לאחר המשחק מול ישראל.

במקביל, מי שינהל את המשחק ביום חמישי הוא השופט אנדרה מארינר. האנגלי בן ה-45 היה מעורב במספר שערוריות לאורך הקריירה - הזכורה ביותר במרץ 2014, אז שלף כרטיס אדום לשחקן ארסנל קירן גיבס על נגיעה ביד בתוך הרחבה, אף שמי שנגע בכדור היה אלכס אוקסלייד צ'מברליין. ארסנל הובסה באותו משחק 6:0 לצ'לסי. ב-2011 העניק את הפנדל המאוחר ביותר בתולדות הפרמיירליג, כשהעניק לתותחנים כדור עונשין מ-11 מטר בדקה ה-98 וארבע דקות מאחר, בדקה ה-102, שרק לפנדל גם לזכות ליברפול. ב-2013 שפט את גמר הגביע האנגלי בין מנצ'סטר סיטי ו-וויגאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני נבחרת ישראל. מגד גוזני
שחקני הנבחרת בנתב"ג/מגד גוזני
דוד גורש שוער נבחרת ישראל. מגד גוזני
יעמוד בין הקורות. גורש/מגד גוזני
עידן ורד עם ערן זהבי עם טל בן חיים שחקני נבחרת ישראל. מגד גוזני
מחליפים זיכרונות ממכבי תל אביב. זהבי ובן חיים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully