וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונשה של מריה שראפובה הופחת משנתיים ל-15 חודשים

לאחר שהורחקה בעקבות שימוש בחומר אסור לפני ארבעה חודשים, הערעור של הטניסאית הרוסייה התקבל. היא תחזור בסוף חודש אפריל, לפני רולאן גארוס 2017: "סופרת את הימים עד החזרה"

הטניסאית הרוסייה מריה שראפובה. AP
הקלה משמעותית בעונש. שראפובה/AP

הטניסאית מריה שראפובה, תחזור למשחק פעיל כבר בסוף אפריל 2017. הרוסייה שנתפסה על שימוש בחומר אסור, הורחקה לשנתיים מהמגרשים ותאריך החזרה המקורי שלה היה ב-25 בינואר 2018. עם זאת, שראפובה החליטה לערער לבית המשפט לבוררות בספורט (CAS), והיום (שלישי) פורסם כי עירעורה התקבל. הטניסאית תוכל לחזור לשחק ב-26 באפריל בשנה הבאה, מה שאומר שהיא תוכל להשתתף במשחקי רולאן גארוס 2017.

לאחר ההכרה על ההפחתה בעונש, אמרה הטניסאית בת ה-29: "זו היתה אחת התקופות הקשות בקריירה שלי. הרגע בו גיליתי כי אספוג השעייה היה קשה מאוד, אך היום הוא בהחלט יום משמח מפני שאני יודעת שאוכל לחזור לשחק באפריל. בהרבה מובנים אני מרגישה כי משהו שאני אוהבת נלקח ממני, וזה מרגיש נהדר לקבל את זה בחזרה. יש לי תשוקה לטניס ומאוד קשה לי לא לשחק בתקופה הזו. כעת אני סופרת את הימים עד שאוכל לחזור".

המדורגת מספר 1 בעולם לשעבר המשיכה ואמרה כי היא למדה מהמקרה המצער: "לקחתי אחריות מהרגע הראשון והצהרתי כי לא ידעתי שהחומר אסור לשימוש. נוסף על כך, למדתי איך ברשויות אחרות מודיעים לאתלטים באופן דחוף וברור יותר על שינויים כאלה. עכשיו כשהתהליך הזה נגמר, אני מקווה שה-ITF ורשויות נוספות בעולם הטניס ילמדו מכך כדי שטניסאים אחרים לא יעברו את מה שאני עברתי".

הטניסאית נבדקה ב-25 בינואר 2016, ונתפסה על שימוש בסם משפר הביצועים, מלדוניום. כבר לאחר אותה בדיקה, אמרה שראפובה כי היא משתמשת באותו חומר מאז שנת 2006 בעקבות בעיות לב.

עוד בנושא:

מריה שראפובה הורחקה לשנתיים בעקבות שימוש בחומר אסור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully