וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס אברינס: "חמש או שש קבוצות יורוליג היו די מצליחות ב-NBA"

לאחר שהפסיד עם אוקלהומה סיטי לריאל מדריד, הודה הספרדי: "אם ריאל היתה ב-NBA היא היתה לא רעה". יול: "לא סגרתי את הדלת בפני האפשרות שאשחק בארה"ב". שאראס יאמן את ליטא?

שחקן נבחרת ספרד סרחיו יול מול שחקן נבחרת ארצות הברית כרמלו אנתוני. רויטרס
הוכיח פעם נוספת שמקומו ב-NBA. יול/רויטרס

ריאל מדריד הפתיעה אמש (שני) את אוקלהומה סיטי עם 137:142 במשחק הכנה. סרחיו יול הצטיין עם 22 נקודות ו-9 אסיסטים, כולל שלשה מכרעת ששלחה את המשחק להארכה. זכויות ה-NBA על הגארד הנפלא שייכות ליוסטון, ולטענתו, עדיין לא סתם את הגולל על מעבר לליגה הטובה בעולם. "לא סגרתי את הדלת בפני האפשרות שאשחק ב-NBA, אבל כרגע אני ממוקד בלזכות בתארים עם ריאל מדריד", אמר. על המשחק עצמו הוסיף יול: "במחצית הראשונה נתנו לת'אנדר יותר מדי כבוד. במחצית השניה היינו עצמנו. זה משחק שלא נשכח".

מנגד סיפק חברו לנבחרת ספרד, אלכס אברינס, הופעת בכורה לא רעה בכלל בשורות אוקלהומה סיטי, עם 12 נקודות. "אם ריאל מדריד היתה משחקת ב-NBA היא היתה לא רעה", אמר שחקן ברצלונה לשעבר. "הם אחת הקבוצות הטובות באירופה, כפי שהוכיחו. יש חמש או שש קבוצות יורוליג שהיו די מצליחות ב-NBA". על ההתאקלמות שלו בליגה הטובה בעולם אמר אברינס: "אני צריך להשתפר הרבה, בעיקר בהגנה. אני שמח שקיבלו אותי היטב ומקווה להמשיך לעבוד קשה".

* יונאס קזלאוסקס סיים את חוזהו כמאמן נבחרת ליטא, ולפי התקשורת המקומית, אחת המועמדים להחליפו הוא שרונאס יאסיקביצ'יוס, שמדריך את ז'לגיריס קובנה. שני שמות נוספות שהועלו הם אלה של תומאס פצ'צ'אס ורימאס קורטינאיטיס. מי שיכריע יהיה נשיא ההתאחדות ארווידאס סאבוניס.

* בגיל 36, הודיע לובוש בארטון הצ'כי על פרישה מכדורסל. ב-2010 זכה ביורוליג עם ברצלונה.

עוד בנושא:

הכנה: יול כפה הארכה על הבאזר, ריאל ניצחה 137:142 את אוקלהומה סיטי

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר אלכס אברינס. AP
מתאקלם היטב. אברינס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully