וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעת השנה הבאה: הפועל תל אביב יורדת ליגה

3.10.2016 / 14:00

השנה היוצאת היתה אחת המפתיעות שידע הספורט. לסטר, באר שבע, קליבלנד, ראשון לציון. לקראת השנה הנכנסת, כותבי וואלה! ספורט בוחרים את הדרמה המתבקשת הבאה. והפעם: האירוע שיגרום לכולם להבין את מה שפספסנו עם ירידת מכבי נתניה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

צריך לומר את האמת: ירידת הליגה של מכבי נתניה לא באמת היכתה בנו. היא הכאיבה לאוהדים, היא העציבה פרשנים והיא בעיקר העלתה גיחוך אצל קהל הכדורגל הישראלי. כן שילמו משכורות, לא שילמו משכורות. אליהו אליהו או אליהו ארז. דורון אוסידון או רועי דניאל. אלי שגב יבוא, אלי שגב יילך, אלי שגב הכניס כסף, אלי שגב ייקח כסף. ומה באמת עם הבקרה? מישהו בדק לאחרונה?

כל הידיעות האלה על מכבי נתניה לא באמת הזיזו למישהו. זה נראה כמו עוד מופע של עוד קבוצה ישראלית שאיבדה את כבודה ואת נכסיה, והיא בעיקר מפרנסת את הרכילאים בתקשורת והקשקשנים ברשתות החברתיות. לא משהו חדש. המסר היה הסיפור, לא הסיפור היה המסר. איש באמת לא התעכב על חומרת המקרה. בטח כשלאירוע הזה היה כל הזמן מלווה חיובי בדמות מסע האליפות של הפועל באר שבע.

עוד בנושא:

הפתעת השנה הבאה: בוסטון סלטיקס אלופת ה-NBA
הפתעת השנה הבאה: חואן מרטין דל פוטרו לוקח גרנד סלאם

יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון. ניב אהרונסון
איש באמת לא התעכב על חומרת המקרה. דורון אוסידון/ניב אהרונסון

באר שבע באמת היתה הלסטר שלנו בשנה היוצאת. נכון, יש המון שוני, אבל גודל הפתעה דומה. מאוד דומה. בזמן שבעולם חגגו שיאי ספורט שאיש לא ציפה ואף פרשן לא חזה, לנו היתה באר שבע. ואוי כמה שזה היה גדול. מרשים. מרגש.

אבל הסיפור המדהים של באר שבע לא היה חשוב יותר מהסיפור של נתניה. מכבי נתניה, גיבורת ילדותנו, ירדה על ארבע ואפילו לא קיבלה נדבה. הנפילה שלה היתה מרהיבה כמו באר שבע וחשובה כמו באר שבע. היא סיפרה לנו מה באמת קורה בכדורגל הישראלי. מה מתרחש איפה שאין אלונה ברקת ואין איזה אליניב ברדה שיחזור הביתה. היא העידה על הרוב, באר שבע על המיעוט.

לכן, אם יש עוד אירוע מפתיע שכדאי שיתרחש השנה בכדורגל הישראלי זוהי ירידת ליגה של הפועל תל אביב. אם יש אירוע שבאמת יזעזע את מה שלא שעדיין לא הזדעזע עם הירידה של נתניה זו נשירה של הפועל תל אביב ללאומית. אם יש עוד דרך לגרום לכל האנשים שלא עושים כלום עם הבעלים בענף ובקרת התקציבית להפיל את האסימון לחור הנכון – זו רק ירידת ליגה של הפועל תל אביב.

לא בטוח שאוהדי הקבוצה אפילו כועסים כאשר אומרים להם את זה בפנים. גם הם יודעים שאת השקר הזה צריך היה לסיים כבר מזמן. אירוע כזה יבהיר לכל אלו שנהנים לקרוא כעת את הירידות על הפועל תל אביב שזה יכול לקרות גם להם. לבית"ר ירושלים. לבני סכנין. ועוד הרבה אחרות. הפועל תל אביב היא רק שם קוד לכל מה שקורה הרחק ממכבי תל אביב והפועל באר שבע.

כי הפועל תל אביב היא שקר שמוחלף בשקר. הראל שלא משלם בזמן מעביר לטביב שלא משלם בזמן, שמעביר לרמון שלא משלם לעתים בזמן שמעביר לכבירי שלא משלם בזמן. רק התירוצים משתנים. בכל פעם שנפתח חלון העברות מוכרים לך הבוסים באדום שאין כסף ועוד שנייה סוגרים, רק כדי להתפרע עם רשימת שחקנים ארוכה ומופרכת.

יש כל כך הרבה דוגמאות שאין טעם לחזור. המקרה האחרון הוא אולי המייצג ביותר. עשרה ימים אחרי שכבירי הבטיח חשבון נפש ויציאה לדרך ארוכה שבה הוא יחזיר את החובות של המועדון בדרך מדודה ומסודרת, הוא מתפתה לעוד קפריזה ונותן למאמן שלו להתל בו ולקדם אותו לעמדת המנהל המקצועי. גילי ורמוט לא למכירה, כבר אמרנו?

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
בעלי הפועל תל אביב אמיר כבירי. ברני ארדוב
אולי אם הם יירדו האסימון ייפול. אמיר כבירי/ברני ארדוב

האוהדים של הפועל תל אביב כבר לא מסכנים כמו ששר אריק איינשטיין, הם סתם מיואשים. הם מיואשים כמו הרבה אוהדי כדורגל שנמאס להם לראות את המועדון שלהם חי מהיד לפה ומתנהלת כמו קבוצה בליגה למקומות עבודה. כי היום זו הפועל ומחר זו בני יהודה. ירידת ליגה של הפועל תל אביב לא רק תציל את הפועל תל אביב מהמשך השקר הזה, היא תהדהד באמת בכל הכדורגל הישראלי.

היא תחייב את יו"ר הבקרה לתת תשובות אמיתיות. היא תכריח את המנהלת וההתאחדות לחשוב מחדש על כל נושא הבעלות בליגת העל, ומה החובות של כל איש שנכנס לעסק הזה. בצמרת, הכדורגל הישראלי מלבלב. אבל כדי שאנשים שישימו לב מה קורה למטה צריך להתרחש אירוע ענק באמת גם באזור הזה של הטבלה: ירידת ליגה של הפועל תל אביב היא אופציה מצוינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully