וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טימור מרוצה ממעמדו החדש: "דורשים ממני יותר ביחס לשנים קודמות"

2.10.2016 / 9:30

הגארד הולך ומייצב את מעמדו כרכז הבכיר של פיאניג'אני: "מהרגע שהוא הגיע עברתי לעמדה ששיחקתי בה פחות בעבר". סטודמאייר לא מודאג ממיעוט הזריקות שלו, הלפרין: "הופתענו מהאישיות שלו"

one

1. קשה לומר ששחקני הפועל ירושלים הופתעו מהניצחון אמש (שבת) בגמר גביע ווינר. אמארה סטודמאייר, הרכש היוקרתי, לא הפסיק לחייך והסתחבק עם האוהדים. "זה רק התואר הראשון", אמרו בקבוצה בגאווה. סטודמאייר עצמו אמר בסיום: "זו הרגשה נהדרת, עבדנו קשה עד כה, אנחנו עדיין במגמת שיפור כקבוצה ויש לנו עוד הרבה מה לעשות".

סטודמאייר לא כיכב אמש ומיעט לקבל כדורים בדקות בהן שיחק. "ברגע שההתקפה שלנו תזרום יותר וגם ההגנה, לכולם תהיה הזדמנות להשתתף יותר במשחק. יש לנו עוד אימונים ודרך לעבור, ואז נראה עוד דברים מהקבוצה. לא רק ממני, מכולם", אמר.

על ההבדלים מול מכבי וירושלים אמר סטודמאייר: "אנחנו לא רוצים להסתחרר מהניצחון, יש עוד דברים לשפר, ניקח את זה באופן חיובי. איך אני מרגיש כאן? אני נהנה כאן, יש כאן אתגרים , אני לומד לא מעט מהחברים שלי בקבוצה ומצוות האימון. זו באמת ברכה להיות כאן".

עוד בנושא:
הפועל ירושלים ניצחה את מכבי תל אביב 62:77 בגמר גביע ווינר
סימונה פיאניג'אני מפריך את מה שהתחלנו לחשוב עליו: ניתוח הגמר
שחקני מכבי תל אביב בכו, ווימס: "זה לא מדד ליחסי הכוחות"

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
לא מודאג. אמארה/אדריאן הרבשטיין

2. בר טימור, שדווקא כן בלט, סיכם: "זה ניצחון חשוב. אנחנו שמחים שעשינו את זה גם בשביל אורי אלון. סטודמאייר שחקן ענק, הוא עובד קשה וכיף להיות איתו בקבוצה". על משחק האישי הטוב אמש אמר טימור: " מהרגע שהמאמן הגיע לקבוצה הוא הציב אותי בעמדת הרכז. פחות תפקדתי בצורה הזאת בשנתיים הקודמות. הוא דורש ממני הרבה וזה לא פשוט, אבל אני מנסה לעשות את הכי טוב שאני יכול בשביל להתאים לתפקיד. זה לא אומר יותר מדי כי אנחנו רק בתחילת העונה", אמר טימור. על מכבי תל אביב ויחסי הכוחות בין שתי הקבוצות הוסיף טימור: "זה לא אומר יותר מדי. זה ניצחון חשוב, אבל זו רק ההתחלה. מקווה שנצליח גם באירופה".

יותם הלפרין הוסיף: "היה ניצחון יפה מאוד מול קבוצה שכולם יודעים מי משחק בה. באנו מאוד מוכנים, מגיע קרדיט גדול למאמן. לפעמים דברים לא הולכים בכיוון שלך, המשחק התפתח בצורה אינטנסיבית ואני חושב שניצחנו אותו בהגנה. היום אני כבר לא מופתע מסטודמאייר, אבל כשהוא הגיע כולנו הופתענו מהאישיות שלו".

עבור אייזיק רוזפלט היה זה תואר ראשון בישראל. "אני בישראל המון שנים וזאת פעם ראשונה שאני זוכה במשהו", אמר. "אני חושב שזה ראשון מתוך רבים עם ירושלים. מכבי קבוצה נהדרת. יש לי המון כבוד אליהם, אבל שיחקנו טוב יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. אדריאן הרבשטיין
הוריד את השחקנים לקרקע. פיאניג'אני/אדריאן הרבשטיין

3. המאמן האיטלקי של הקבוצה, סימונה פיאניג'אני, רץ וקפץ על הקווים לא מעט במהלך המשחק, ונרגע רק בסופו. פיאניג'אני הודה לעוזריו, אך גם הוא וגם המועדון יודעים שיש עוד מטרות מוצהרות העונה: הצלחה באירופה לאחר הכישלון בעונה שעברה, והפגנת כוח בליגה. הניצחון בווינר מעניק שלווה, אך קצרת-טווח. על כן בחדר ההלבשה מיהר להנחית את השחקנים לקרקע. "יש עוד הרבה דברים לשפר ודרך לעבור. זה ניצחון יפה אבל זו רק תחילת העונה", אמר להם שם.

הניצחון על מכבי, שביצעה החתמות נוצצות משלה, מלווה בבונוס מתוק: שתי הקבוצות מודעות לכך שמדובר במפגש יוקרתי, בהצהרת כוונת ראשונית לקראת העונה הקרובה. במסגרת מאבק שליטה זה על עליונות בליגה, השיגה ירושלים בעיטת פתיחה נמרצת ומעודדת.

שחקני הפועל ירושלים בר טימור, ג'רום דייסון, ליאור אליהו, שון ג'ונס. אדריאן הרבשטיין
מוכיח את עצמו. טימור/אדריאן הרבשטיין

4. במהלך המחצית הראשונה, כשירושלים הובילה בבטחה, האוהדים שרו "שמעון מזרחי, תתאבד כבר". הנהלת ירושלים והדובר שלה מיהרו להפציר באוהדים לחדול מכך, אך אוהדי הפועל לא נזקקו ליותר מדי שכנוע. השחקנים שלהם ממילא לא היו צריכים כבר קריאות עידוד כלשהן – גסות או לא. את העבודה הם עשו לבד.

ככל שהמשחק התקרב אל סיומו, גברו קריאות העידוד של אוהדי הפועל. תקרית נרשמה במחצית השנייה כשהבעלים של הפועל ירושלים, אייל חומסקי, הוצא במחצית השנייה על ידי חברת האבטחה של האולם, בטענה כי השתולל. בירושלים סיפרו כי הוצא כי קפץ בסמיכות לפרקט. אך בסיום המשחק ולטקס הענקת הגביע כבר הוחזר חומסקי לפרקט, ונראה מרוצה מאוד. הפעם קפיצות השמחה של הבעלים השתלבו היטב בחגיגות הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully