וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס ואכזבה במכבי תל אביב: "חוצפה להפיל את התיק על ארבלדזה"

2.10.2016 / 7:51

הצהובים זעמו לנוכח הביקורות כלפי המאמן אחרי ההפסד לדאנדוק: "הוא דווקא תפקד, בניגוד לכמה שחקנים שבכלל לא נחתו באירלנד. הם באו זחוחים". שחקן: "היינו חייבים להיות מקצוענים"

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. רויטרס
"השחקנים אשמים". ארבלדזה/רויטרס

כעס ואכזבה במכבי תל אביב מגל הביקורות שהוטחו בסוף השבוע בעילום שם כלפי מאמן הקבוצה שוטה ארבלדזה כאילו הוא האשם בהפסד לדאנדוק האירית בליגה האירופית ביום חמישי האחרון. כמעט בכל כלי התקשורת צוטטו שחקנים שלא לייחוס כשהם מבקרים את הגאורגי. "הפסדנו קודם כל בגלל שהשחקנים באו זחוחים למשחק", אמר גורם בכיר במועדון. "להפיל את כל התיק על ארבלדזה, זו חוצפה. הוא ניסה להוריד את השחקנים לקרקע כבר למחרת החמישייה בדרבי ולא הזכיר במילה את הניצחון, אלא רק דיבר על האירים. המאמן דווקא תפקד בניגוד לכמה שחקנים שלא נחתו בכלל באירלנד".

אחד משחקני הקבוצה הוסיף באותו עניין וחידד את הנקודה: "אחרי החמישייה בדרבי, היינו חייבים להיות מקצוענים ובוגרים ולא ליפול כך. המאמן לא אשם באופן שבו הפסדנו. השחקנים אשמים יותר מארבלדזה".

מרבית השחקנים לא חזרו לארץ ביום ששי בצהריים אלא המשיכו ליעדים שונים באירופה שם ייהנו מהחופשה שנתן להם ארבלדזה עד יום חמישי בבוקר אז ישובו השחקנים להתאמן.

עוד בנושא:
שוטה ארבלדזה חוטף: "הוא הפסיד בגדול שלא שינה הרכב"
כמו לזכות ב-15 אליפויות רצופות: דאנדוק בעננים אחרי הסנסציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully