וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה של מכבי תל אביב: "בישראל דאנדוק הייתה רצה לאליפות"

30.9.2016 / 6:36

בן חיים שוב חוזר למציאות ("החיים בליגת העל שונים לגמרי"), ארבלדזה שוב סופג ביקורת ("הוא הפסיד בגדול שלא שינה הרכב"), בן בסט שוב מתוסכל. אחרי עוד מפלה אירופית, הצהובים מודים: "לא באנו מוכנים"

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים, שחקני דאנדוק חוגגים. רויטרס
שוב הוכח: כסף לא משחק על המגרש. דאנדוק חוגגת על מכבי תל אביב המאוכזבת/רויטרס

1. לפני שלושה חודשים עומר ורד המריא במטרה לחתום באירלנד. סוכן אמריקאי סידר לו התרשמות קצרה בקורק סיטי בסופה אמר לו כי יקבל 4,500 יורו נטו לחודש. עם דירה ורכב שהובטחו לו בחוזה, העריך המגן הימני שגדל במכבי תל אביב וירד ליגה עם מכבי נתניה בעונה שעברה, שיהיה שווה לחתום. את החלק הראשון באמת מילא הסוכן ובתום שלושה ימים, ביקשו בקורק סיטי להחתים את ורד. אלא שאז הוא גילה להפתעתו שהוצעו לו בסך הכל 2,500 יורו נטו לחודש. עם השכר הזה הוא החליט לחזור לישראל ולחכות למשהו אחר. היום, זמן לא רב לאחר מכן, קורק סיטי ממוקמת שנייה בטבלה, ארבע נקודות בלבד אחרי דאנדוק שניצחה אתמול 0:1 את מכבי תל אביב במחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית. אז אולי הרבה כסף אין שם, אבל רמה טובה בהחלט יש.

"שוב הוכח שאין קשר ישיר בין תקציב ומשכורות לבין יכולת על המגרש", אמרו בסיום המשחק במכבי תל אביב. "זה שהם מרוויחים חמישית ממה שהשחקנים שלנו מרוויחים, לא הופך אותנו לטובים פי חמישה וזה נראה גם על המגרש. דאנדוק קבוצה חזקה, קבוצה עיקשת. הם צופפו מאחור ושיחקו מאוד מהר. לא במקרה הם כמעט עלו על חשבון לגיה ורשה לליגת האלופות ולא במקרה הם סיימו בתיקו מול אלקמאר בחוץ בעשרה שחקנים. הכי קל זה לשבת בארץ ולהעביר ביקורת, אבל נתקלנו בקבוצה אירית קשוחה במגרש הביתי הקטן שלה שבאה בהתלהבות אחרי נקודת הליגה שלה לפני שבועיים ושיחקה יותר טוב".

שוב בצד הלא נכון של ההיסטוריה: מכבי ת"א הפסידה 1:0 אצל דאנדוק
ארבלדזה מתוסכל: "צריך להבין שלנצח קבוצות ליגה זה לא מספיק"

שחקן מכבי תל אביב אסקיאל סקאריונה, שחקן דאנדוק רובי בנסון. רויטרס
יותר מדי שחקנים לא הופיעו. סקאריונה/רויטרס

2. זה רק אחד הניתוחים שנשמעו אמש בסיום המשחק. אליו אפשר להוסיף גם אמירה של שחקן בכיר במכבי תל אביב שאמר אמש: "דאנדוק מתמודדת בארץ על אליפות עם באר שבע ומכבי תל אביב. מדובר בקבוצה חזקה". אבל היו גם קולות אחרים. כאלה שדיברו על כך שמכבי תל אביב לא הגיעה מוכנה למשחק. "אותי באופן אישי הם הפתיעו", הודה אמש אחד השחקנים אחרי ארוחת הלילה שקיימה הקבוצה באחד מבתי המלון בדבלין. "לא חשבתי שהם ישחקו כל כך טוב. ארבלדזה הכין אותנו למשחק. לא היה שום זלזול במערכת, אבל עדיין דאנדוק הפתיעה אותנו במשחק המהיר והמאורגן שלה. הם מניעים כדור לא רע, הם חזקים ולעומת זאת אצלנו היו יותר מדי שחקנים ביום בינוני במקרה הטוב. לא הגענו מספיק מוכנים למשחק הזה. כנראה שלקחנו למקום לא טוב את שלושת הניצחונות הרצופים בליגה. חשבנו שהניצחון כאן יבוא בקלות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
האריס מדוניאנין, דור פרץ שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים מול שחקני דאנדוק החוגגים. רויטרס
איפה הם ואיפה אירופה. מדוניאנין ופרץ מופתעים/רויטרס

3. אין למכבי תל אביב שום בשורה במסגרת האירופית. מה שהחל בפער העצום שנגלה לעיני כל בעונה שעברה בליגת האלופות, ממשיך גם בליגה האירופית העונה עם שני ההפסדים לזניט ולדאנדוק. אז אפשר לחפש תירוצים ולזכור שמכבי תל אביב הציגה משחק אדיר מול זניט בחלק גדול מהזמן, אבל בשורה התחתונה יש למכבי תל אביב אפס נקודות וזה קרוב מאוד לכישלון. ארבלדזה היה ביקורתי אמש כלפי השחקנים וטען כי החוכמה היא לא רק לנצח במסגרת המקומית בארץ, אבל ברור שגם לו יש חלק ויתכן שהוא היה צריך להעלות הרכב שונה מזה שעלה בדרבי מול הפועל תל אביב. "למעט דור פרץ ששיחק כי אלי דסה היה מורחק, יתר השחקנים פתחו גם בדרבי ואולי היה מקום לשינוי כדי לגרום לאלה שפתחו מול הפועל תל אביב להבין שאין להם מקום בטוח בהרכב, אפילו שרשמו ניצחון אדיר", אמרו במכבי תל אביב. "בכל פעם שארבלדזה ערך מספר שינויים ונתן לעוד כמה שחקנים דקות, הוא רק הרוויח. הפעם הוא הפסיד בגדול".

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. רויטרס
לא הגיב בזמן? ארבלדזה/רויטרס

4. מצלמות הטלוויזיה קלטו אמש את עדן בן בסט כועס מאוד על הספסל. דור מיכה, ברק יצחקי ויוסי בניון נכנסו כמחליפים ובן בסט סגר משחק נוסף בלי דקה מהספסל. גם בדרבי זה היה כך ובעוד משחקים העונה לא עלה אפילו כמחליף. "היכולת הטובה של וידאר קיארטנסון מאז שהגיע השכיחה את עדן", אמרו במכבי תל אביב. "הוא יצטרך להמשיך להתאמן בשקט ולחכות להזדמנות. גם העובדה שברק יצחקי כעס שלא נתנו לו לעבור לבית"ר, לא משחקת לידיים של עדן כי בינתיים יצחקי מקבל דקות פה ושם ועדן בכלל לא נספר. יכול להיות שעדן היום שוב מצטער על כך שהוא לא התעקש בקיץ לעבור לקבוצה אחרת".

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים, שחקן דאנדוק רונאן פין. רויטרס
בישראל זה הרבה יותר קל. בן חיים/רויטרס

5. סקאוטים אנגליים היו מתוכננים להגיע אמש למשחק בדבלין כדי לצפות בטל בן חיים. כוכב מכבי תל אביב יכול רק לקוות שהם איבדו את כרטיסי הטיסה. המשחק של בן חיים לא הזכיר את מה שהוא מציג בארץ ושוב הוכח שכאשר הוא צריך לשחק מול הגנה צפופה ומאורגנת, קשה לו הרבה יותר לבוא לידי ביטוי. "בכל פעם שהוא קיבל את הכדור היו שניים לידו. לא היו לטל את השטחים והמרחבים שיש לו כאשר הוא משחק בליגה אצלנו. החיים בליגת העל שלנו ומול קבוצות אירופיות בינוניות שונים לגמרי", סיכמו במכבי תל אביב.

בנוסף לתחושות הקשות אחרי ההפסד אמש, הבינו במכבי תל אביב כי השדה בנתב"ג מאוד צפוף הבוקר לנחיתות בשל הלווית שמעון פרס ולכן נדחתה הטיסה חזרה בכמה שעות. הדבר כמעט עלה לשחקנים בארבע שעות המתנה לא סימפטיות בשדה התעופה, אבל ברגע האחרון נמצא מלון פנוי והשחקנים נסעו אליו באמצע הלילה כדי לישון מספר שעות לפני ההשכמה והטיסה שאמורה להנחית אותם בארץ בצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully