וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו הביסה 0:3 את אודינזה בחוץ

צמד של צ'ירו אימובילה (28 ו-61) ושער נוסף של באלדה קייטה (58) סידרו לרומאים ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ועלייה למקום השלישי, לפחות זמנית. פסקארה - קייבו 2:0

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו. GettyImages
צ'ירו אימובילה חוגג/GettyImages

המחזור השביעי בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם ניצחון החוץ של קייבו 0:2 בפסקארה. בהמשך הביסה לאציו 0:3 את אודינזה בחוץ ועלתה זמנית למקום השלישי.

אודינזה - לאציו 3:0

הרומאים עם ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים והם עשו את זה עם הרבה סטייל. צ'ירו אימובילה כבש צמד, שהעלה את מאזנו העונה לארבעה שערי ליגה. לאציו עלתה זמנית אל המקום השלישי עם 13 נקודות, אודינזה במקום ה-14 בינתיים עם 7 נקודות.

לאציו כבשה את הראשון כבר בדקה ה-28. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' הצליח להוריד עם הראש לצ'ירו אימובילה, שהמשיך פנימה את ה-0:1. בדקה ה-54 הצליחה לאציו להכפיל. פליפה אנדרסון מצא את באלדה קייטה, שהקפיץ יפה מעל השוער ופנימה את ה-0:2. אימובילה השלים את הניצחון וצמד אישי בדקה ה-61. סנאד לוליץ' השאיר לו כדור יפה וחלוץ נבחרת איטליה בעט בקלות פנימה את ה-0:3.

פסקארה - קייבו 2:0

מאסימו אודו עדיין מחפש ניצחון בכורה אמיתי בסרייה A (ה-0:3 על ססואולו היה טכני) בעוד הקבוצה מוורונה קפצה זמנית למקום הרביעי וממשיכה את פתיחת העונה המצוינת שלה. ריקרדו מג'וריני עבר בקלות את אלבנו ביסארי וסיים נהדר בדקה ה-76, כשבחלוף תשע דקות הריץ לוקאס קסטרו במתפרצת את רוברטו אינגלזה שקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully