וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו: "הצעתי לגארנט להצטרף לצוות האימון של קליבלנד"

מאמן אלופת ה-NBA, שהיה עוזר מאמן בבוסטון כאשר הפורש הטרי שיחק שם, מעוניין לעבוד איתו בעונה הקרובה: "אישתו דוחפת אותו חזק לכיוון הזה". גם דוק ריברס והקליפרס רוצים אותו

עריכה: מרום שפיצר

שבוע בלבד עבר מאז הודיע קווין גארנט על פרישה מכדורסל ומה-NBA והיום (שישי) כבר הונחה בפניו הצעה לחזור להיות מעורב בליגה הטובה בעולם. טיירון לו, מאמן קליבלנד, הציע לשחקן העבר הטרי להצטרף לצוות האימון של האלופה בעונה הקרובה. "דיברתי איתו על זה", סיפר, "אני יודע שאישתו דוחפת אותו חזק לכיוון הזה. הוא אומר שהוא עוד לא מוכן אבל הוא עוד לא החליט. אין ספק שאמצא לו מקום בצוות אם הוא יחליט להגיע".

גארנט בן ה-40 סיים קריירה בת 21 שנה במהלכה זכה באליפות והופיע 15 פעמים באולסטאר. הוא התבטא בעבר בנושא ואמר כי הוא לא רוצה להתרחק ממשחק הכדורסל אך הוא לא בטוח שיש לו סבלנות לאמן. עושה רושם שהוא יצטרך לקבל החלטה, מכיוון הצעתו של לו היא לא היחידה שקיבל. אמש ביקר גארנט באימון של לוס אנג'לס קליפרס. "יש לו מקום אצלנו אם יחפוץ בו, בין אם כשחקן או כמאמן", אמר דוק ריברס, שאימן את הביג טיקט בבוסטון, אז לו היה עוזר המאמן.

עוד בנושא

בקרוב תגיעו רחוק: לקראת פתיחת עונת 2016/17 של בוסטון סלטיקס
קיירי ולברון סיפרו: ראינו את משחק 7 של הגמר שוב ושוב כל הקיץ

"הוא תמיד היה מנהיג", אמר מאמן הקבאלירס, "איך שהוא שיחק לילה אחרי לילה, בכל אימון בבוסטון והגישה שלו כלפי המשחק, הוא היה בדיוק כמו לברון - סופרסטארים שהכי קל לאמן. כשאתה אומר להם לעשות משהו הם עושים, אם הם לא מסכימים איתך הם לוקחים אותך לצד ואומרים לך, לעולם לא מול כולם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן קליבלנד קבאלירס טיירון לו, קווין גארנט. GettyImages
יתאחדו? לו וגארנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully