וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי ולברון סיפרו: ראינו את משחק 7 של הגמר שוב ושוב כל הקיץ

כוכבי קליבלנד הודו שהם מתקשים להשתחרר מהרגשות: "שלחתי לחברים סנאפצ'אט שלי רואה את המשחקים, היו לי צמרמורות, הבטן התהפכה". טים דאנקן הגיע לאימון של סן אנטוניו

עריכה: מרום שפיצר

את ה-19 ביוני 2016 לא ישכחו בקליבלנד הרבה זמן, אף פעם כנראה. באותו לילה גורלי באוקלנד, הקאבלירס סוף כל סוף הביאו לעצמם, ולעיר המתוסכלת מאוהיו, אליפות אחרי חצי מאה של אכזבות.

קיירי אירווינג, שכיכב בסדרת הגמר מול גולדן סטייט, היה זה שצלף בשניות הסיום של מספר 7 את השלשה שהכריעה את המשחק והסדרה כולה ולקראת העונה שבפתח, הוא הודה שבמהלך הקיץ, הוא צפה לא מעט פעמים במשחק ההוא.

בריאן ווינדהורסט, מ-ESPN, הביא ציטוטים מפיו של קיירי, לפיהם: "ראיתי את המשחקים של סדרת הגמר ודיברתי עם החברים לקבוצה עליהם. שלחתי להם סנאפצ'אט שלי רואה את המשחקים. היו לי צמרמורות, הבטן שלי התהפכה. ידעתי שהכדור המכריע הולך להיכנס וכל פעם מחדש חשתי את הרגשות ההם מציפים אותי ונזכרתי איך הרגשתי באותו רגע. אני עדיין מתרגש כשאני חושב על הסל ההוא. זה היה רגע כל כך גדול, עבור קליבלנד, הקבוצה, המשפחות שלנו, החברים".

קיירי לא לבד. גם לברון ג'יימס, שחזר הביתה והביא לעיר שלו את התואר, הודה: "ראיתי את משחק 7 כמה פעמים בקיץ. שידרו את זה בטלוויזיה כל הפגרה שוב ושוב. ניסיתי להסתכל על המשחק מנקודת מבט של אוהד. ראיתי מה יכולנו לשפר, אבל גם שמתי לב להנאה מהמשחק, לכיף של לראות את השעון מגיע לאפס". אימאן שאמפרט סיפר: "ראיתי את המשחק עוד פעם ועוד פעם בקיץ ואוי, כמה שנהניתי".

לברון ג'יימס, קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
פגרה מעניינת. לברון וקיירי/GettyImages

* אף אחד לא יודע אם ואיך תתחבר הקבוצה החדשה בשיקגו על הפרקט, אבל לפחות מחוץ למגרש, האידיליה חוגגת ודוויין וייד, ששב לעיר בה גדל, אמר על החיבור עם רייג'ון רונדו, שגם הוא הצטרף הקיץ לקבוצה: "הוא הרכז הטוב ביותר ששיחקתי איתו לאורך הקריירה שלי".

גם ג'ימי באטלר החמיא: "הוא סופר חכם, רואה דברים לפני שהם בכלל מתחילים להתפתח על המגרש והופך את העבודה של כולם לקלה יותר. לא רק שהוא מוביל את ההתקפה שלנו, הוא גם מדבר כל הזמן בהגנה ומסביר לכולם איפה הם צריכים להיות".

* טים דאנקן רק פרש, אבל לא מסוגל באמת לשבת בבית. הכוכב האגדי של סן אנטוניו הגיע לאימון הקבוצה במחנה לקראת העונה, יומיים בלבד לאחר שהמאמן גרג פופוביץ' סיפר בחיוך שהוא יקנוס את טימי ב-2,500 דולר על כל יום היעדרות. כרגע, אף אחד לא ממש יודע מה יהיה התפקיד של דאנקן בארגון והתכנית של הספרס היא לתת לו להתפתח לאט לאט, עד שימצא לו מקום מדויק יותר.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

* לא שקט במילווקי. גרג מונרו, הפאוור פורוורד/סנטר של הבאקס, גילה רק דרך התקשורת שהוא לא ישחק בחמישייה של הקבוצה העונה. כאשר אחד הכתבים אמר למונרו שהמאמן ג'ייסון קיד הודיע להם שמונרו יתחיל את המשחקים כשהוא על הספסל, השחקן הגיב: "אלה חדשות מבחינתי". הוא הוסיף: "זו לא פעם ראשונה שאני עולה מהספסל. כמו שאני תמיד אומר, כל מה שקובע זה מה קורה כשאני על המגרש. אם יש לכם שאלות על רוטציה, תשאלו את המאמן. כשהוא יקרא לי, אהיה מוכן".

* עוד אחד שלא ישחק בחמישייה העונה, לפחות בינתיים, הוא הרוקי של לוס אנג'לס לייקרס, ברנדון אינגרם. הבחירה 2 בדראפט אמר: "זה בסדר. זה יניע אותי קדימה. אם הכול היה ניתן לי בקלות, לא היה לי את הדרייב להיות השחקן הכי טוב שאני יכול".

מיילס לאונרד מפורטלנד עם סל ביד אחת ממגרש שלם. דמיאן לילארד נותר בהלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully