וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: משחקי ליגת האלופות משפיעים לרעה על האנגליות בליגה

'סקיי' בדקו את ביצועיהן של קבוצות הפרמיירליג במשחקי הליגה העוקבים למשחקיהן בצ'מפיונס. הנתונים עבור מנצ'סטר סיטי, ארסנל, צ'לסי וליברפול כלל לא מעודדים, מי יוצאת מן הכלל?

מאמן ארסנל, ארסן ונגר. AP
כדאי שייזהר. ארסן ונגר/AP

לסטר סיטי וטוטנהאם תשחקנה היום (שלישי) בליגת האלופות ומחר תהיינה אלה מנצ'סטר סיטי וארסנל שתייצגנה את הפרמיירליג במפעל הבכיר של אירופה. מה תהיה ההשפעה של המשחקים הללו על תוצאותיהן של הקבוצות בליגה בסוף השבוע. למרות שלאחר מחזור האלופות הקודם כל הארבע ניצחו באנגליה, מחקר שנערך על ידי 'סקיי' חושף תמונה לא אופטימית במיוחד עבור האנגליות באשר לצבירת הנקודות שלהן במשחקי הליגה שהתקיימו מיד לאחר משחקי צ'מפיונס בשנים האחרונות.

ארסנל, סיטי וצ'לסי השתתפו בחמש העונות האחרונות של ליגת האלופות ונתונים שלהן לא מעודדים. הסיטיזנס צברו 2.18 נקודות בממוצע למשחקים שלא התקיימו לאחר מפגשים אירופיים באמצע השבוע, לעומת 1.76 בלבד במשחקים עוקבים למשחקי צ'מפיונס, ירידה של 19 אחוז. גם אצל שער הקבוצות התמונות דומה: 1.97 נקודות למשחקים שהתקיימו בשבועות ללא ליגת האלופות לעומת 1.83 אצל ארסנל, 1.88 לעומת 1.8 אצל צ'לסי, 1.7 לעומת 1.17 אצל ליברפול. היוצאת מן הכלל היחידה היא מנצ'סטר יונייטד, שהעפילה לליגת האלופות בארבע מחמש העונות האחרונות, וצברה במשחקי הליגה שאחרי משחקי הצ'מפיונס 2.09 נקודות בממוצע לעומת 2.01.

עוד בנושא

סם אלרדייס ייפגש בקרוב עם ההתאחדות, בתקשורת מעריכים שיפוטר
קלופ: "רוצה שנשחק כדורגל שיזכרו, הפרמיירליג הכי תחרותית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully