וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "רוצה שנשחק כדורגל שיזכרו, הפרמיירליג הכי תחרותית"

מאמן ליברפול התארח באולפן 'סקיי' ודיבר על השחקן האהוב עליו בליגה ("דויד סילבה"), עברו כשחקן ("הייתי מאוד ממוצע") והחזרה לדורטמונד בעונה שעברה ("האווירה הכי טובה שראיתי")

מאמן ליברפול יורגן קלופ. GettyImages
"אני בר מזל שעבדתי בדורטמונד וליברפול". קלופ/GettyImages

יורגן קלופ התארח הערב (שני) באולפן של רשת 'סקיי', לפני המשחק שסוגר את המחזור השישי בפרמיירליג בין ברנלי לווטפורד. הגרמני ישב לצידו של כוכב ליברפול בעבר ופרשן ההווה ג'יימי קראגר ודיבר בפתיחות נהדרת על מטרותיה של ליברפול, על הליגה והכוכבים שלה ועל עברו ככדורגלן.

על השאיפות של ליברפול: "רוצה שנשחק כדורגל שיזכרו. כל מה שצריך בחיים זה לנצל את הזמן שיש לך עם אנשים כדי ליצור רגעים שאפשר להזכר ולהנות מהם במבט לאחור ולדעת שהם היו מהטובים אי פעם. כמובן שאנחנו רוצים אליפות. אני לא יודע מתי ואם זה יקרה אבל אנחנו לא רחוקים מהקבוצות שנאבקות על התואר".

השחקן האהוב עליו שלא מליברפול: "אני אוהב את דויד סילבה - הוא שחקן נהדר. הוא בכל מקום, כל כך מוכשר ועם גישה נהדרת. למרות שלא שמעתי את שמו מוזכר הרבה בהקשר לפתיחת העונה המדהימה של מנצ'סטר סיטי אני בטוח שיש לו תפקיד חשוב. אני לא מתעניין יותר מידי בשחקני היריבות, הם מסוכנים אם אתה מרשה להם להיות".

על ההשוואה בין הקהלים של דורטמונד וליברפול: "זה שונה. אני יכול להגיד שכלום לא משתווה ל'חומה הצהובה' של דורטמונד כי יש שם 27 אלף אנשים עומדים וזה מאוד מרשים. יש יציע חדש באנפילד בו 22 אלף אנשים יושבים ואת זה מעולם לא ראיתי. ה'קופ' יצר את החצי שעה הכי טובה שראיתי בכדורגל. מדובר בסיום המשחק מול דורטמונד בעונה שעברה, זו הייתה האווירה הכי טובה שראיתי. אני לא רוצה להשוות, אני בר מזל שזכיתי לעבוד בכאלה מועדונים".

עוד בנושא

אנטוניו קונטה מוטרד מהמצב של צ'לסי: "לא ישנתי כבר שני לילות"
טוני קרוס: "עושים יותר מידי מהחילוף של כריסטיאנו רונאלדו"

אוהדי בורוסיה דורטמונד לפני המשחק מול ליברפול. רויטרס
"האווירה הכי טובה שראיתי". ליברפול מול דורטמונד מהעונה שעברה/רויטרס

על הטבלה: "אנחנו מדורגים הכי גבוה מאז הגעתי אבל מדובר רק בשישה מחזורים והדרך עוד ארוכה. אף אחד, חוץ מלסטר, לא שמח בעונה שעברה והמועדונים הגדולים הגיבו - אין ספק שזו הליגה הכי תחרותית באירופה. יש שבע, שמונה, תשע קבוצות שחושבות שהן צריכות להיות במקום הראשון. זה טוב לצופים ואנחנו צריכים להתמודד עם הלחץ".

על ספיגה במצבים נייחים: "זו בעיה עבורינו, אך פחות העונה. מצאנו מערך שאנחנו מרגישים איתו בנוח. השתפרנו אך אין לנו שחקנים מספיק פיזיים להתמודד עם מצבים נייחים אז עלינו להיות יצירתיים. אנחנו עושים את זה יותר טוב באימונים".

על יכולתו ככדורגלן: "הייתי מאוד ממוצע. הייתי מהיר ונוגח טוב אבל זה הכל. אהבתי את המשחק יותר מידי כדי להפסיק, נהניתי מזה מאוד אך לא הייתי מספיק טוב".

על ההתפתחות שלו כמאמן: "כשאתה שחקן בליגה הגרמנית השנייה אתה לא מרוויח הרבה כסף. אני לא הכי חכם אבל לא כל כך טיפש, אז יכולתי לעשות קריירה לא רעה במקצוע אחר אבל אהבתי יותר מידי את המשחק. ידעתי שאם מישהו ייתן לי הזדמנות לאמן אהיה יותר טוב מאשר כשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully